Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
kakamatyi100 avatar
Üdv!
Most raktam össze egy gépet(tervezett). Mondanátok róla véleményt hogy szerintetek jó-e és megérné-e az árát?
0
0
0
0
szmordokxd avatar
Bronson:

A gépemről minden infórmációt megtalálsz ha rákattintasz a felhasználó nevemre.
Alaplap neve nem volt ott, de most már azt is oda írtam.

Rendben kipróbálom, amint megvan az eredmény írok is netek.
----------------------------------------------------------------------------
Szerk: nem jó. Bejön a telepítő, kiválasztom, hogy mit telepítsen és akkor ki ad egy hiba ablakot:

Windows failed to start.
A recent hardware or software change might be the cause.The fix to problem:
1.Insert your windows installation disc and restart your computer.
2.Choose your language settings, and then click "Next".
3.Click repair your computer.

if you do not have this disc, contact your system administrator or computer manufacturer for assistance.

File: \BOOT\BCD

Status: 0xc000000e

Info: An error occured while attempting to read the boot configuration data.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

És itt 2 lépést enged.. "contiune=Enter" ha rámegyek kilép.. és az "Exit=esc" ergó ugyanúgy újraindul.
0
0
0
0
Bronson avatar
szmordok : milyen gép az pontosan? ha valami, gyengább/régebbi, akkor maradj a xp-nél! én egy YUMI nevű programmal szokatm telepíteni XP-t usb segítségével! próbáld ki
0
0
0
0
szmordokxd avatar
Kipróbáltam egy másik programmal, név szerint a ZOTAC WinUSB Makert.

Nos most miután beálítottam az USB-t elsődlegesnek és újrainditottam ezt hozta ki:

An operating system wasn't found. Try disconnecting any drives that don't contain an operating system.
Reboot and Select proper Boot device or insert Boot Media in selected Boot device and press a key.