Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Gyrger72 avatar
Sziasztok!
Melyiket egyszerűbb kezelni, használni egy Xbox One-t vagy egy PS4-t?
Xbox One S-nél van-e magyar nyelvű menü?

Mennyi helyet foglal a Spyro Reignited Trilogy Xbox-n vagy PS4-n?
0
0
0
0
💬 1
ors11 avatar
@Gyrger72: Kezelni mind a kettőt könnyű 😃 Első sorban nézd meg, hogy a haveroknak milyen konzolja van, ha nincs akkor meg, hogy milyen exclusive címek érdekelnek. Na meg ha a gyengébbik verziót választod a konzolokból (S, slim) akkor inkább a ps, mivel az xbox S néha még a Full HD felbontást se tudja hozni :/ Jelzem mind2 be tud esni 30 fps alá egyes gameknél, de ha a spyro érdekel és semmi más, akkor nagyon nem tudsz mellé lőni...tekintve, hogy 2-3 év és jön a köv generáció, szóval ha olcsón meg tudod szerezni bármelyik konzolt akkor buy it 😃 Tavaly fekete péntekkor sikerült 65k-ért szerezni egy új Ps4 slimet nekem 😃 Nem bántam meg azóta se.
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Most fogok váltani,i5 4690-ről i7 4770-re.
Az lenne a kérdésem,hogy egy sima csere az alaplapon elég,vagy van valami különleges művelet ami kell hozzá?

Illetve:
Egy "sima" 4770-et veszek,tehát nem boxosat.
Pontosan mivel jár az,ha nem boxos?
0
0
0
0
💬 2
no avatar
@villam viking: Törölt hozzászólás
0
0
0
0
no avatar
Köszönöm szépen a gyors választ! 😀
Kék halál...ühm...akkor egy pár adatmentés nem árthat 😃
az i5-ös gyárihűtő gondolom az i7 alatt is jól fog teljesíteni,igaz?
0
0
0
0
no avatar
@villam viking: Törölt hozzászólás
0
0
0
0
no avatar
Rendben,még egyszer köszi a segítséget! 😀
0
0
0
0
Mesterlovesz avatar
Sziasztok, hangkártyát szeretnék venni a HyperX Cloud2 headsetemhez. Ezt ajánlotta egy ismerősöm:
[LINK]
Ti mit ajánlotok hasonló árkategóriában?
Előre is köszönöm a válaszokat.
0
0
0
0
💬 1
Hunork avatar