Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nandius avatar
S hogyha a SRI 29 es es magas akkor menni fog a játék élvezheto modon is konkrétan a Assassin Creed IV?
0
0
0
0
DJ Anonymus NH4SCN avatar
Jelmagyarázat:

SRI: Játék gépigényének nagysága (System Req. Index)

UR: tagok értékelése (User's Rate)

TBA: ismeretlen megjelenési dátum (To be announced)

- Új játék az adatbázisban.
0
0
0
0
Nandius avatar
Kezdo vagyok az oldalon mit jelent az hogy: SRI pl 44 nagyon magas?
0
0
0
0
MaTpr0F avatar
Anonymus: Nézd meg az alaplap specifikációinál, hogy támogatja-e. Elvileg a z87-es lapok java része bios frissítés után viszi a devil's canyon procikat.
0
0
0
0
szilyno1:

Nem ide tartozik amit írtál,de segítek:

The Elder Scrolls Oblivion(bár a vidi kártyádat annyira nem ismerem)Need fors Speed Most wanted(régi)Command&Conquer 3 Medal of Honor,Amnesia...igyekesztem minden fajta játékstílusból sorolni de biztos sokat kihagytam.😀
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok a segitség kérném .... Tudtok valami játékokat sorolni Ami a gépemen elfutna :

[url=http://gepigeny.hu/profile.php?lookup=118400&sub=usercomp&comp=120132]Gépem adatai[/url]
0
0
0
0
MaTpro0F:

Igen utólag rájöttem😃 Akkor egy intel i7 4790k-ba egy ilyen alaplap jó?

Attila007: Utánanéztem,de nem lettem okosabb.

Ha igaz az amit írsz hogy automatikusan OC-zi az alkatrészeket,akkor eléggé érdekesen fog kinézni ha netán(nem hiszem hogy van ilyen de hátha mégis)automatikusan túlhajtja magát és repülnek a cuccok 😆
0
0
0
0
Joker avatar
Anonymus1
Az Oc genie ,tuningolja a gépet autómatikusan,ha szükség van rá asszem.De nem biztos,már nem emlékszem.Nézz utána a weboldalon.
0
0
0
0
MaTpr0F avatar
MSI z87 csak így magában nincs. 😀
0
0
0
0
Sziasztok!

Sok különbség van az MSI z87 és az MSI Z87-GD65 Gaming alaplap között?Annyira nem láttam,de több szem többet lát.