Milyen kocsid van, vagy milyenre vágysz?
Kicsit rugaszkodjunk el a PC-től.:) Biztos vannak akik nem csak a PC-ért élnek-halnak.
Ide jöhet minden ami autókkal kapcsolatos. Képeket is tegyetek közzé.:)
Ide jöhet minden ami autókkal kapcsolatos. Képeket is tegyetek közzé.:)
Hozzászólások: 796
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nála van egy hatos golf, nem nálad..
Én személyszerint távol tartom magam az Opeltől.
Hát kinek mi az ízlése.
Ne érts félre, én annak örülnék ha soha semmi baja nem lenne az autódnak 😀 .
Btw mondom ezt úgy, hogy a Mercim motorja híres arról, hogy 90 - 100.000 km alatt megeszi a vezérműlánc a fogaskereket 😃 .
Képek belsejéről a többit a szemre bízom hogy milyen állapotú,nálam szép. 😆
Nehogy már több olajat zabáljon mint a Golf IV 1.4 AHW-s motorkódú.. 😲
Mondom ezt a bolondos lokál patriótámmal 😊. Mondjuk az olyan öreg, hogy még a gyapjas mamutok is éltek akkoriban. Többek között számos dolgot nem tud, de azt biztosan 😊
Azt tudom mondani, hogy figyeld mennyire eszi az olajat a motor. Elvégre azt sem szeretnénk, hogy ha két évente kellene a katalizátort cserélni. Spoiler!
Karban fogom tartani úgy mint a golfot. 😀
Eltörném a kezét, aki ilyen szarokat tesz az autóba.. Ha nincs pénz etetni, vegyen kisebbet.
Egy 3.0 V6 Camry-t akartam, minden szép és jó, erre bent a gáz.. Ott is maradt.
Balesetmenteset
Közben megtaláltam a szervízkönyvet is kesztyűtartóban(bocs héten meloztam nem is értem rá) és tényleg valós km-nek tűnik. 173.507km-el lett véve és gondozva,szervízelve volt idáig.
Fizetéskor kap motorolajat amit idáig is kapott Q8 Formula Special G Longlife 5W30 meg hengst szűrőt fog kapni.
Én Havolinet tettem bele, 4ezret mentem vele eddig, még mindig selymes állaga van
Én örülök ennek az Astrának is szépen teszi a dolgát,extra felszereltség is van benne (tempomat,távirányítós központizár,digitális klíma,valami szervó állító stb.)
Ajánlják a GM-et mint gyári opel,de hallom azt is hogy sokan szidják, hogy hamar elhasználódik és hangos tőle a motor meg jobban eszi.
Inkább maradok a Q8-nál azzal halkan duruzsol a motorom. 😀
ha meg behozott így jártál
Így jártam Németországból behozott valós km-el egy normálisan szervízelt autót vettem. 😆
😂😂😂
Mehmeték akkor tekernek mikor nem akarnak, szóval ne bízd el magad..😃
Mondjuk opel, ha több lenne benne már széthullott volna.
Attól hogy külföldről lett behozatva azt nem jelenti mindig hogy bontószökevény autó.
A széthullás elleni védelem is van az a gondos gazdája és normális betartás,a széthullott verdák mint a hülyegyerekeknek csak lóerő és legyen valami alattuk,mellesleg csak a gázt ismerik meg selfit lőjjenek vele. 😂
Mondjuk opel, ha több lenne benne már széthullott volna.
Faterom Daewoo Lanosában is opel motor van 300.000+ km van benne és semmi baja sincsen. 😂
Opel Manta B? Jó verda csak ritka mint a fehér holló. 😕
Ilyet nem akarsz beszerezni? 😆
[LINK]
Kívánom hogy neked is legalább ennyi ideig kitartson!
Nyilván ha majd összejön én is egy normál autót szeretnék.
Szóval ja. De napi szétrúgósnak jók ezek 😃
Nagyon perverz 😊
Nem kell tőle félni. Eszi az olajat persze, de van egy rakás egyéb motor ami szintén nem veti meg az olajfogyasztást, és az csak a kisebbik bajuk. Tökéletes autó nincs, és egyre inkább nem is lesz. 10-15 ezrenként cserélj olajat és jó lesz.
Gázt én kidobnám belőle, ráadásul a tartálynak is lejár az ideje amit egyszer még lehet hosszabbítani de utána cserés, nem feltétlen aprópénzért.
GM olaj szerintem felejtős, ha olcsóbb jó minőségűt akarsz akkor rakhatsz bele Totalt, vagy kicsit drágábban Liqui Molyt. Én Totalt használok, úgy is ledobálom 8-10 ezrenként.
Kilométer állás itthoni autónál és külföldinél sem garantált de közel sem jelenthető ki, hogy biztosan manipulált. De egyébként is az állapotot kell megfizetni nem a kilométert. Le lehet gyilkolni egy 40 ezret futott autót is.
Sosincs tökéletes autó,mindegyik autónak van előnye és hátrányai.
Olajat nem gm-et fogom hanem Q8 Formula Special G Longlife 5W30 fogja kapni,mert idáig is ezt kapta egy hengst szűrővel,mellesleg gyári váltóolaj sem ártana.
Én a szervízkönyv és leinformált valós km-nek hiszek.
Az autónak van esztétikai hibája,de használt autónál ilyen.
Váltóolajat én 60 ezrenként cserélek, ennyi a gyári előírt. Abból csak is gyári olajat.
Amúgy a gáz kivan szerelve,így nincs probléma vele.
A gm olajról jót is és rosszat is hallok,de Q8-ról meg csak jókat hallok,pedig nem sokan ismerik ezt a márkát.
Mellesleg most is az van benne nekem eddig szépen teszi a hőfok 0 fok volt.
Itt a videó motorhangról Q8 motorolajról az InSP a szervíz miatt írja amit lassan megkell kapja a friss motorolajat,mellé váltóolajat is kap.
Hozzáértés mindenhol akkora van, ha meg csinálni kell valamit, az óradíj számolgatás megy, a munka meg ígyúgy el van végezve..
Biztos ami biztos, én nem akarom tönkrekúrni az autóm, az a pár ezres különbség nem vág földhöz.
[LINK]
Nem sokról maradtál le... trash
Lehetne színes kijelzőre cserélni ami már nem hibás, de nehéz beszerezni. Vagy navis fejegységre, de 140ért egy 900ezres kocsiba inkább passzolom....
Amúgy igen, olvasgattam vissza. Vannak azért értelmesebb írások az értelmesebb emberektől, de látom itt is néha AMD vs. nVidia hangulat van, csak autókkal 😊
A lokál patrióta pedig él és élni fog
már csak a zöld van meg 😀 ritka az értelmes 6gen.. én fél évig kerestem, és 300kilómétert utaztam érte.
Nekem ezek beváltak.
Frankón ki kellene próbálni a "Tesco Value-pack" motorolajat. Szerintem olyan, mintha homokot öntenél be
Nem tudom amúgy, van-e olyan ember aki megveszi a teszkós olajat...
Es a kozeljovoben lehet maradok az A4-nel ami vagy B8 vagy B9 3.0Tdi-vel es csakis kizarolag Quattro.😆
Szeretem a Golfot,de sajnos így is sokat kellett ráköltenem. Ezért elkell passzolnom,mert kitudja később mi lesz,lehet rosszabb is.
Ismerosomnek van Vectraja 2.2 dizel, neki bevalt teljes mertekben meg van elegedve vele
Érdekes VW G4 két küszöb rohadásom volt a javítás+fényezés ára 135k volt és sajnos hiába a javítás+karbantartás ha így is úgy is az lesz belőle.
Apám Daewoo Lanos-a nem rohad.
De benzines H Astran tanultam vezetni volt benne 300000km es olyan volt mint az uj. Azon se volt rozsda es az mar nem friss auto.
Bár a fenntartás miatt is szeretném Opelt venni.
Remelhetoleg nem nagyon kell kolteni
Dizelt vagy benzinest akarsz?
de nagyon tetszik, elég jól megy pedig csak 1700cc 110le
Fel kell tenni használtautóra, vagy vinni kereskedésbe, de akkor lényegesen olcsóbban adod el
Első autóm, nincs még nálam 1 éve sem szóval nem igazán mostanában lesz lecserélve + szeretem is a hibái ellenére 😊
A küszöböt nem fekete munkás csinálta hanem autóklinikás kollégák.
Esztétikai hibák vannak meg a központizár rendszer nem 100%-os. Ennyi a bajom vele.
Zafira sem egy rossz autó csak egy bajom van vele,hogy 1 millió körül kevés olyan példány ami kevesett futott km van. Mellesleg 1.6 motor nemtudom mennyire megbízható és milyen erős.
Összetartó csoport. Ha a klub matrica/neve felmerül a kocsival kapcsolatba akkor jó helye volt az autónak.
Nekem signum van 1.9cdti 150ló 😆
Ez előtt g astra volt 2.2 benzin 147 ló, de már nem cserélném vissza. 160-170-nél elfogy az erő 😢 . Sigi az megy 190-nél is 😂 Meg a kényelem és a tér jobb 😀
2017 155 autó egy helyen
2018 277 autó egy helyen
U.i Németországba élek..... erre még sok helyen nincs sebesség korlátozás a pályán 😎
Az én 1.4-es G4-em vitte 160- 170-el is,jó nem simán.
Mint Signum tulajdonos kérdezném tőled,hogy a kasztni rohadás jobb a G4-nél?
Néztem az Opel Zafira B-t is csak az a baj,hogy 1.6 gyenge az 1.8-at meg nem kapni annyiért,de az sem sokkal jobb.
Hát a g astra ment többet is csak hát akkor ott nem úgy volt ereje mint 100 körül. Valami 210 körül tudtam kihozni belőle mert utolértem az előttem lévőt. Siginek pedig óra szerint 220 a vége sajnos.
Tavaszig lassan eldől mi lesz a signumnak a sorsa. Marad vagy megy(80% marad párom nem fogja engedni😂😉. Ha marad és úgy alakul új festés ( egész kocsi) és chip írás (gyári 150 paci és 320Nm helyett 190paci és 400Nm-re gondolok ez még elfér benne).
De a következő autó minimum 250 lovasat szeretnék. 😀 Ha összejön akkor insignia opc 325 ló 4x4 automata. Ha nem akkor is olyan 20 000 - 25 000 euró között egyet.
Mivel ugye nekem már csak kombi kell így az nehéz autó is lesz több erő kell, hogy mozgékony legyen.
Nekem elég a 200km/h is itt magyarországon úgysem lehet gyorsabban menni. 😆
Signum is szép autó még azt is fontolora vehetem. Februárig ráérek még gondolkozni meg utánajárni.
De a legerősebb a 2.8 turbo v6 😀
Ha kevés pacisat választól később lehet megbánod.
Meg a felszereltség sem utolsó.
Nekem fl előtti van fekete háteres kanyarkövetős xeon, fényre sötétedő visszapillantók, színes navi ( amit nem használok mert pioneer fej van benne), full bézs bőr, fűthető első ülések és memóriás sofőr ülés, motoros behajtós tükör, 2 zónás automata klíma. Kb hirtelen ennyi 😀 Ja automata váltós a kocsi.
Csak benzinest szeretnék venni.
Nekem full extra nem érdekel csak lényeg hogy elektromos ablak,computer fogyasztásmérővel,fűtés és kész és manuális váltóval. 😆
Mikor megvettük akkor csak a színe és a belseje tetszett meg. Akkor is min 150 lovasat kerestem. Később jöttem rá, hogy sok extra van benne.
De mi a fogyasztás miartt vettünk ilyet. Előző g astra a 2.2 (z22se kódos) megette a lábam alatt a 10-11 litert is. Pályán is elégé szeretett enni. 1100km 7 és fél óra (fogyasztás nem néztem) khm mindenhol 170-180 alatt nem mentem.
De a signumal 5,5-6 literrel haza megyek magyarba. Megrakva és 150-170-es tempó ( megy a blitzer.de és a waze 😂😉 Nekünk ez miatt kellet. De most jön erre a euro 4 és késöbb a euro 5 tiltás...😕
A fogyasztás nekem nyolc csak ne kelljen benzinkutat utánakötni. 😆
55literes tank, vegyes fogyasztás
Most van benne 164200. De nekem nincs ilyen, hogy 110nél nem megy többet
Pedig a Lexus/Audi is kepes boven a duplajara is😊
kenyerlangoss: A 1.7 az mindig is keveset evet főleg kis kaszninál. Nekem vagyes 750km körül van... DE nehéz a lábam 😊
Ha pálya akkor 110-nél még padló gáz ( meleg motornál).
Itt városon kívül 100-as a max megengedett 90 helyett.
Magyarországon nincs ilyen tábla... itt van 😎
Ha jó a forgalom 180-190 tempomat...kb 8,5-9 liter fogyasztás 😂😂 Fogyasztás másodlagos szempont nálam.
Viszont a hatso ulesenel nem olyan rossz a helyzet...😂
Ha opelnál maradunk és az a kb 2005 évjárat körüli akkor pl opel vectra c opc 2.8t v6 kb 250ló de 2,5 -3 milliótól vannak kb.
Azt cseréltem le erre a szép 159-esre. 😀
Gondolom ennek is kell 8 gyertya. 😆
Nem bántam meg, hogy eladtam viszont azt igen, hogy csak 10 hónapig volt meg.
Gondolkoztam azon hogy lecserélem,de inkább maradok Golf IV-nél,mert előrébb nem lennék. Ha esetleg olcsóbb lenne egy 159-es akkor arra lehetséges megvételen.
Hat de na, legalabb szepen mutat a treleren 😃
1.9 JTDm Q-tronic 150LE/320Nm
Szép gépezet!😃
Álmodik a nyomor...😊
Mit akartál ezzel a mondatoddal?
Én is 6 napja várom a válaszát, de nem meri írni.
Ami kell is, hisz nemsokára eladó sorba kerül. (Igen, ez egy rejtett hirdetés, hogy minél többen tolongjanak az autóért, hisz jobb, mint mikor kijött a gyárból 😆😉
Más. A helyét persze csak egyetlen autó tudná maradéktalanul átvenni. Egy Corolla E90 Liftback. Kb ugyanekkora teljesítménnyel bír.
A lokál patrióta pedig stabilan üzemel és egyre csak szépül.
(szerk: a második kép eléggé tré lett 😊 )
Audin már vállalhatatlan volt a régi tetőkárpit. Ezt sem mondanám véglegesnek...igazából attól függ, hogy maradni fog-e a kocsi.
Legalább is tervben van, hogy a KE-Motronic rendszert amint lehet, kidobom a kocsiból és helyére kerül egy gyári karburátoros megoldás...Spoiler!
Spoiler!
A mostani felni miért nem jó? 😃
Csak a dízel! Legalább van nyomaték. Na meg a fogyasztás sem utolsó. 😉
"Csak a dízel!"
Ezek után nincs több kérdésem... 😃
a dísztárcsa mégsem egy alufelni! alu nekem valahogy jobban tetszik.
Mondjuk nekem akkor sem kéne koromgyár, ez a nyomatékos baromság meg annyira mók end csárm..Benzines A4-em van, 9l max városban, ha nagyon szarakodós dugóval teli szakaszt fogsz ki, pályán meg 5-6liter, szerintem nem egy akkora tragédia, 7literből elmegyeget.
Nekem is alufelnim van (FLW), igaz én így vettem, nekem tökmindegy mi van rajta, a lemezfelni is ugyanúgy elmegy rajta.
A Borbet és TSA valahogy nem az én világom.
Előtte így nézett ki a festék takarta el.
Spoiler!
-Tetőablak felújítása és vízelvezetés javítása
-Beltér emberibbé tétele/Tetőkárpit csere/Nagy szőnyeg csere (ha kapok bele...)
-Elektromos holokauszt felszámolása az utastérben
-Lakatolás + komplett zárhíd csere (Megbosszulja magát, ha törött autót veszel 😆 )
-Fényezés
-Hengerfej felújítás (talán motorgenerál is...attól függ milyen a kompresszió benne)
-Kuplungcsere
-...és végére a kedvenc téma....KE-Motronic....mondjuk jelenleg csak a dúsítás a gyenge pontja 😆
Halogattam 1 hónapot, de azért ez is felkerült
Ez sem kivétel a tipikus "F Astrás" rohadás alól
De persze ez is már a múlté, mint ahogy a csomagtartón lévő lakkhiba is az lesz
Még egyszer át kell rajta menni vízpapírral, aztán hétvégére már le is lesz fényezve.
Már a hozzá való 14es GM KZ felnik is megvannak, nem sokára azok is felkerülnek
Lenne egy hülye kérdésem is az erős idegzetűeknek:
Spoiler!
Ez a gyorsabb elindulás meg.. Ne akard lefullasztani az autót/tönkrebszni a kuplungot idő előtt. 😃
Ne akard azt az opelt kinyírni, egy lassabb indulás is megteszi, hidd el.
(Amúgy egyszer
sekipróbálhatod, tartod magasabb fordulaton, és persze ésszel, de leugrasz a kuplungról, akkor lesz ám ott a teszkóparkolós ferodol börnáut.. 😃 )Tényleg hagyd a gyorsabb elindulást a sportosabb gépekre, de néha ki kell ugrani egy kereszteződésben, szóval ilyenkor meg nagyobb gáz és gyorsabb kuplung kell. Ebben az esetben ki is lehet húzatni, hogy be tudj illeszkedni a forgalomba, tehát később váltasz fel és nagyobb fordulatig (hangosabb a motor és magasabb a hangja) húzatod, mielőtt feljebb váltanál.
Normál esetben (nagypapás, autókímélő üzemmód 😀 ) az egyes az elinduláshoz kel. Kb. 10km/h-nál mehet a kettes, azután 15-20-nál már jöhet is a hármas, egészen 50-ig. 45-50-nél mehet a négyes, ha nem gyorsulsz tovább, pl városban. Ilyenkor érdemes egy egy gyorsulásnál visszatenni 3-ba, mert a 4-es 50-nél, csak a sebességtartásra jó, ha 4-ben ennél a sebességnél gyorsítasz padlógázzal, akkor csak sokat fogyaszt az autó, de nem gyorsul rendesen. (persze, ha 45-ről vissza akarsz menni 50-re elég, egy kicsit növelni a gázt, nem kell visszaváltani, az csak akkor kell, ha tényleg gyorsulni szeretnél valamilyen okból, pl elérni a zöld lámpát, meg ilyenek)
Amúgy ez kb fél év múlva már nem lesz kérdés... 😀 Megszokod az autót és megy magától.
Szerk: ez az autó amúgy is gyors, a sebességmerő nem nulláról hanem 20km/h ról indul 😂
W124-et vehetsz nyugodtan, örök, mint a szegénység.
Volvohoz nagyon nem értek, de nem is dícsérik, de nem is szidják agyon..
Szervízköltségre talán a 124-es ami olcsón megúszható, hiszen nincs semmi nagyon ami elromlik azokban az öreg dízelekben, nem vw féle pd cr biszbasz trédéi. Nem szervízköltség lesz sok, inkább az, hogy szeret zabálni, a 3000-es meg főleg.
Természetesen lesznek szebb kerek is.
Na igen, a fűtés szerencsére ebben is jó 😆 Spoiler!
FoLey: Mondtam, hogy valószínű Opel lesz 😊
V1VOnX: Köszi 😀
Az is jól bírta, pedig én kifejezetten a beülök, megyek, nem babusgatom típusú hanyag tulaj vagyok. Ezért is veszek mindig olcsó autót. A gondoskodás nálam kimerül abban, hogy évente egyszer lemosom és lecserélem az ablaktörlőt, mert zavar ha csíkoz; még az olajat is csak akkor cseréltetem, ha műszaki előtt feltűnik a szerelőnek, hogy valami kátrány van már csak az olajteknőben olaj helyett.
Így csinál wututututu
A motor feljavításhoz kicsit hozzátéve még muszáj megemlítenem, hogy az autó érzésre kb 10 - 15 lóerőt kapott vissza a gondoskodástól, sokkal agilisebb lett.
Én megvettem az autót és elől vadi újak a tárcsáim viszont a bal első tetejéből le van törve egy kis darab így cserés lesz.
Nem azt amit eddig linkelgettem, hanem egy másikat, egy szürkét.
Gyakorolni jó lesz ez. Csak ez nagyon megy. Alig venni észre, ha kicsit gyorsabban megyek.
Valamint azt hittem ez kis kocsi, de jóval szélesebb, mint anyámék Lanos-a.
Szerintem hamar megfogod kedvelni és végezd el a szükséges karbantartásokat.
Nekem meg kedden le lesz cserélve a kipufogó dob meg közép. Meg is lett véve.
Én azt szoktam, hogy először kiszedem a fogantyúkat az ajtókárpitból. Golf IV esetében ez igen egyszerű, Golf V-nél már az ajtókárpitot is le kell bontani, mert belülről van felcsavarozva. Nos ha ezt leszedtem akkor egy pengével letolom róla ezt a retket legalábbis a nagyját, aztán csiszolópapírral összecsiszolom. Azután ezzel [LINK] lefújom. Ha van minimális kézügyességed, akkor nagyon szépre meglehet csinálni. Viszonylag hamar meg is szárad, és aztán vissza is lehet rakni.
Ez konkrétan egy Octavia II anyós fogantyúja, hirtelen ezt találtam a telefonon.
[LINK]
Ilyenre lehet megcsinálni vele.
Végeredmény ilyen lett.
Az a vöröses anyag, meg szerintem egyenest a pokol legmélyebb bugyraiból származik Spoiler!
Ez meg egy kis összehasonlítás, hogyan néz ki a régi és az új együtt
Spoiler!
Igaz innen pont nem látni, de elég csúnya szarvashiba van a kezelőszerveknél
off: Hátul a samara az éppen készülőfélben volt 😊
HakuDragon Szépek lettek! Nekem szerencsére nincsen ilyen problémák. 😆
Egyébként ezekben az időkben voltak érdekes megoldásaik.Az ilyen világitós kapcsolókat(ablakemelő,világitás,stb) bevonták gumival,nem pedig anyagában volt benne a minta és az amikor elkezdett kopni......Lehetet tudni amikor női tulaj használta nagy körmökkel.(Egy párat megnéztem miközben keresgéltem)
HakuDragon
Szép munka, nagyon jó lett. 😀
[LINK]
Én most épp egy VW Caddy csomagterével szórakozok, nagyon össze van karcolva a műanyag borítás. Undorító. De egész szépen meglehet csinálni. Ha hazamegyek rakok fel képeket miből mit lehet csinálni ha esetleg érdekel titeket.
HakuDragon Nem lehetetlen megcsinálni csak utánakell járni. 😀
Tud valaki olyat ajánlani a belső tető kárpit tisztítószert?
Ha csinálok majd fogantyút, akkor megpróbálom a főbb lépéseket fényképekkel dokumentálni, hogy megkönnyítsem a dolgodat.
[LINK]
[LINK]
[LINK]
[LINK]
thug85: A sarkoknál nem lett a legszebb, de hát házilag csináltam.
Üléseknél már nem lesz lehetőség mókolásra. Vagy újrakárpitoztatom, vagy új üléseket kap.
Mikor megvettem a kocsit elég sokminden nem működött rajta. Szerencsére a legtöbb dolgon segített a kontakt spray és az alapos pucolás. Persze ablakemelő kapcsolókat vennem kell, mert nem az igazi a működése 1-2nek. Viszont csak 1300ft darabja 😆
Ha minden jól megy, május végére elkészül a kocsi teljesen (nagy vonalakban)
Spoiler!
Első videó amit kiadott találatnak 😊 Archív felvételek?
Pontosabban: [LINK]
A lökhárító kimondottan tetszik. Spoiler!
Szerencsére a hátsó szárny és a Speedline felniket relatív egyszerű beszerezni
VW GOLF mk4 1.6
féle szartajánlani, de inkább az 1.9TréDI-vel válaszd, a benzinesek egyaránt szarok, a 16szelepes főleg. (golf4-ből legalábbis.)Jó lesz az 1.6 első autónak.
Ez lesz az pontosan: [LINK]
Igen automata. Nekem valahogy nem jöttek be a manuális váltók, bár eddig csak egy colt-ot meg egy lanost vezettem.
Azt tudnod kell, hogy az autókereskedőnek szavatosságot kell vállalnia az autóra ami 6 hónap. (magánszemélynek is, de ez más tészta) Ez a rejtett hibákra terjed ki, a kopó alkatrészekre nem. Tehát olyanokra, hogy pl. hengerfejes és főzi a vizet, vagy irgalmatlan módon eszi az olajat, vagy rossz a váltó. Nos az ilyen autók esetén azzal szokták elküldeni az ember az édesanyjához, hogy "ilyen korú/futású autótól mit vár az ember?", pedig ezzel a problémával nekik foglalkozni kell. Én rákérdeznék erre, hogy ők miként viszonyulnak a szavatosság kérdéséhez, mert a válaszból sok minden le lehet szűrni.
Az új motoroknak pl. azt mondja a VW, hogy 1l/1000km olajfogyasztás megengedett. Bár ha ilyenem lenne felgyújtanám, de szerintük ez simán belefér.
Na, én ezért gondolkozom előre, és nem veszek semmit a vw csoporttól. 😃
Amúgy, ha kérsz egy alvázszámot, [LINK] itt le tudod ellenőrizni. (Persze, a legtöbb infó az fizetős, de ahogy néztem az a kb. 3k forint nem fog odaverni ilyen esetben.)
Az autót meg a vásárló ízlése hogy mit vesz.
Én megvettem G4 1.4 AHW-s motorkódút és csak kisebb problémák jöttek elő ami nem nagy összeg. Most muszáj kiperkálnom 25 ezer ft-ot hátsó-közép kipufogó dobot,szerintem ki sem volt cserélve 18 éves autónál.
Én vagyok a 3. gazdája aki próbál gondoskodni,sajnos van még mit csiszolgatnom,de cserébe elvisz bárhová.
Az hogy ki mit vesz, ki mivel jár jól vagy rosszul nem az én dolgom, csak gondoltam szólok.. 😃
Ugyan ennyiért automata.
Kinyírhatatlan* japán technika, ez is Pesten van. Korrózióvédelem itt még elég magas volt, de azért érdemes alánézni. Motor jó, automata nem a hiperpontosságáról híres, de nem is rossz. (Soha nem vennék automatát.. 😃😉
Ez sem tökéletes, de előbb veszek Hondát, mint vw-t. Te döntésed végülis, 5-6-os Civicek vannak ilyen árban, ha nem valami tuner szart veszel, akkor nem nyúlsz vele mellé. (Én is egy 1.6 VTI-vel szemezek most 😃😉
*Természetesen csak módjával kell hajtani a gépet ettől függetlenül, odafigyelésből, és olajból is ha jót kap, akkor nem lesz gond.
Én is úgy voltam vele, hogy semmiképpen sem vennék autót automatát, míg nem tudtam milyen vezetni egy 2003-as Honda civic-et.
Te döntesz, még mindig.
Remélem sikerül valami jót kifognod. 😃
[LINK]
Szerintem a legdurvábbak a '84 és '85ös 353as Wartburgok voltak 😊 (mármint a kívánságlistámon)
Anno suliban autós berkekben voltak a szokásos sémák alapján létrejött "groupok" (teszem azt pl dízelesek, csak vw-sek, BMW-sek...stb)...meg voltam én, az egyszemélyes szocialista hadsereg élén 😊
Jó, persze a csillagot választottam, mégis az utak királyáról/királynőjéről van szó.. 😃
Nincs semmi olyasmi,hogy utak királya/királynője... 😆
gyenesmartin Nyugodtan megveheted a VW Golf IV-et ha az tetszik neked. 😀
Honda inkább kinyírhatatlan motor=mint aka hülyegyerekeknek való akik csak mesében van,mert az is ölhető. 😆
Mert még nem ültél normális autóban, azért nincs.. 😃
A Golfom az nem normális autó?....😊 Ne égessél már ki te is Vass Gábor után... 😆
Mert neked mi az a normális autó ha se VW se BMW se Seat se audi és még sorolhatnám amiket nem szimpatizálsz,melyik a neked megfelelő normális autód? 😊
Nem mindenki autógyilkos huszár. 😆
Én is egy 1.6 VTI-vel szemezek most Szóval megcsaltad a mercit? 😃
Egy Civic IX-em is volt nem túl sokáig, most nincs semmi, nem tudom mit vegyek, sok szép dolgot kinéztem 😃
Ez a 6 hónap ez kötelező a részükről?
Én még azt is megnézném, hogy az eleje mennyire volt bántva mert az elég szarul áll, az tuti törve volt. Szarok a hézagok és a színe is elüt a lökösnek, meg ahogy nézem a motortetőnek is, de ez ezekből a fotókból nehezen kivehető. A lámpa csálén áll, és az egyik füle mintha le lenne törve. Nem baj ha javítva volt, csak ne legyen trehányul összedobva. Nézd meg a nyúlványok voltak e javítva. Azt nagyon nehéz úgy megcsinálni, hogy ne legyen nyoma. Ha az sérült akkor nem kicsi volt a pofon.
A nehezen hozzáférhető helyeket nézd a motortérben,mennyire koszos.Ha törve volt ott nagy valószinüséggel látszik.Az illesztéseket nézd.Ha törve volt nincs az a szakembör aki tökéletesen összerakja.
"Az autó betegsége" kezdetű mondatokra ne bólogass,csak nevesd ki.Agy***t kapni ezektől.
Egy a lényeg,hogy szemeddel láss és a füleddel halgass és ne arra,hogy jaj de jó lenne megvenni.Ha lehet kerüld a mostanság külföldről behozottat.Nagyon elárasztották szeméttel a piacot.Lehet kifogni jót....én egyet se vettem volna meg azok közül amit megnéztünk a nyáron.Nagyon észnél kell lenni.A granciába ne reménykedj.Én se adnám a nevem egy tizen éves kocsihoz fél évig.De azért kérdezz rá.A vásárlással pedig siess,mert ha jön a nyári szezon flejebb mennek az árak.
Persze dízellel valószínű, mert nem igen megbízhatóak a konszern utóbbi benzinmotorjai.
Spoiler!
5 Golfot szerettem volna de nem volt elérhető áron egy normállis se.Igy esett a választás az Octáviára.Egész szépen fejlődik.Az újak is jók.
Vissza alakítva sima 1.2-es kinézetre. Így legalább rengeteg autóval lehet szórakozni 😉
😀
Amúgy nekem is tetszik az első genes cipó TT.
Biztos brutál hangja lesz.
Tessék, nem kell milliárdosnak lenni, és mégis lehet egy vadállatod. 😃
[LINK]
[LINK]
Kint a másik parkolóba már jobb volt ott csak levolt fagyva ott lehetett kézifékkel bűvészkedni.
Nagyapám ignisével kentem rendesen. 😃
Volt kint egy kis b corsa na azzal kenték neki rendesen. 😃
Kicsit olyan frissjogsis 316i-s hülyegyerek szint.. 😃
Akkor gáz vagyok. Köszi. 😀
Azért az öreg szekérben még mindig van erő 😆 Legalább is kitudja álló helyzetben forgatni a hajtott kereket. (Na mondjuk ezt a sportágat sem szeretem, tekintve a gumik árfolyamát, na meg a féltengely sem like-olja ezt a műveletet)
@ thug85: Mit ad isten, ugrott egy fogat a vezérlés... . Hála istennek nem menet közben, hanem mikor indítani akartam, így a szenzor visszajelzés utáni leszabályzás miatt nem verte szét magát a motor. Íg sem lesz olcsó, de a vezérműlánc és kerék cseréje mondhatni tervben volt.
Van sok ismerősöm, akinek már kellett cserélni hengerfej tömítést és azóta is vígan járnak az autóikkal.
Rengeteg sztorim van olyan motorokról, amik megsültek, beálltak, eltörtek, és azóta is boldogan használják őket. Hengerfej tömítés pl. rutinfeladat. A Hondámon annak idején kétszer is cseréltünk, az azelőtti Opelemen egyszer.
Ha jól megvan csinálva, akkor kár eladni. Amit veszel utána arra sincs garancia, hogy nem volt még szétbontva a motorja.
A szerelő barátom (nem az, aki a Mercit szereli, neki sajnos nincs idekint műhelye) soha az életben nem mondott nekem ilyen hülyeségeket, sőt pár éve az akkori Fordját a munkásszálló félig fedett parkolójában szerelte (ugyancsak hengerfej tömítés csere), utána megjárta vele vagy tízszer Hollandiát, háromszor Magyarországot és az autó még mindig megy gond nélkül otthon Magyarországon a szüleinél. Ugyan ez a srác dettó a fedett parkolóban motort cserélt egy Focusban is, az is megy még mindig. Talán azért is dőltem be a kollégámnak, mert úgy gondoltam ez megint csak típusbetegség lehet, hogy a gyári tömítés megbontása után nem olyan jó már az egész.
Akinél most van az elég jó érzékű szerelő, csak eléggé be van táblázva (nem véletlenül), így elég sok időbe telik mire sorra kerülök, ha nem akarok rengeteg plusz pénzt fizetni.
Motorikusan szerencsére abszolút pöpec a gép, megy mint az álom. 😀 És emellett a fogyasztása is baráti.
Nálam a megbízhatóság a mérvadó. 😃
Ha Tiptronic van benne, azzal viszont lehet szopni fogsz egy jót
Szerintem a futóművednél lehetnek majd még problémák a későbbiekben. Nem kifejezetten hasznos ezeknek a lengőkaros futóműveknek a magyar út.
Autószerelő már átbogarászta, úgy tűnik motorikusan tényleg 10/10 a gép, aztán majd persze az idő múlásával kiderül meddig is marad az.
Gratulálok hozzá, nagyon jó kocsi.
Remélem kellő karbantartással hosszú ideig nem lesz gond vele.
Előtte a Mazda 6 Sport 2.3 GT-vel szemeztem, de azokat inkább eszi a rozsda, meg nekem felesleges is akkora.
Nekem elég ez a Hyundai, ezzel is lehet elég komoly büntetéseket szerezni...😊😊😊
Mondjuk mindig betartom a szabályokat, nem a baromkodós kategória vagyok, főleg, hogy nem teljesen a sajátom. Meglepő, de lehet mókát venni 1.5m környékén is, igaz nem idehaza 😃 😀
i30 hatchbacket én is néztem amúgy. 😃
2m forintért ez egy elég jó ár/érték arányú autó, viszonylag fiatal (7éves), megbízható, kényelmes, nagy a csomagtér. Ahhoz képest, hogy nagy a kaszni, viszonylag kicsi a motor még nem is fogyaszt sokat. 6-7l/100km
3 hónap alatt eddig 6000km lett beletéve! 😃 Az élmény csak pozitív.
Amúgy, érdekes, 2millióért kapsz egy i30-at, a németeknél meg ~1.5misiért egy AMG-t.. Hmm. 😃
Meg a fenntartása pl. egy AMG-nek igen drága. Hiába meg tudod venni tegyük fel 3-4 millióért egy ilyen 10-15éves autót, rohadt sokat kell rákölteni. Ezért sem vesznek sokan.
Plusz, a kis m3-as jatekvackokkal is elbanik lazan.. 😉
Egyébként tök mindegy mid van, az előélete számít és, hogy te miként bánsz vele, valamint tisztában kell lenni a típusbetegségekkel. Mert hát ezekkel is együtt lehet élni, ha nem szarunk bele.
Nekem sem egy problémamentes autóm van. Egy 160 lovas dízel Insignia.
[LINK]
[LINK]
Ugyebár ennek közismert a nyugvócsapágy problémája, csak éppen azt nem tudják mi miatt van. Egy kis melóval, és egy 3000 forintos alkatrész cserével megoldható. Illetve nem szabad betartani a 30 ezres olajcsere periódust, és nem mindegy milyen olajat raksz bele.
Benzinesbe néztünk meg egyet. De végül nem ő lett.
Spoiler!