Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Üdv. Van egy 16GB-os Sony 2.0-ás Pendrive-om. Átakartam másolni 1-2 dolgot és a másolási sebességem ~1,5MB-volt. Ez egy 5GB-os fájl esetén 45p-1óra hosszú folyamat lenne. Nem túl lassú ez egy kicsit? Saját megítélésem alapján igen... szerintetek?
0
0
0
0
Manyik75 avatar
akkor kapcsold le a tápot és ott van a reset jumper ( nálad az sata csatlakozok alatt a bekapcsoló és reset panel felet van) csavarhúzóval zárd "rövidre" 😀
0
0
0
0
Gabor A pek avatar
ÁÁÁ baz nem tudom kivenni az elem nem férek hozzá a processzorhűtőt miatt , kezem nem fér be 😶
0
0
0
0
Manyik75 avatar
Az az egyik megoldás a másik az amikor CLR_CMOS gomb van az alaplapon és azt benyomod vagy ugyan az jumper-al megoldva (neked a jumper van).

De a legtutib az "elemes" megoldás elem ki táp lekapcsol 2-5 perc mulva elem visza.
Elvileg nem kel beállítanod semmit utána max a win 1-2 cuccot újra felismer .
0
0
0
0
Gabor A pek avatar
http://kepfeltoltes.hu/view/150724/499949081N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Megcsináltam , de ez megmaradt és 4/4 van még mindig. 😕

Bios reset amikor elem kivesz , utána nem kell visszaállítani semmit minden jó fog működni ?
0
0
0
0
Manyik75 avatar
asus1650

Szerintem reseteld a biost.
Valószínű ott állítottál el valamit.
A biosban a HT (Hyper-Threading Technology (HTT) ) be van kapcsolva ?
0
0
0
0
Gabor A pek avatar
Amit bemásol számsor honnan van , hol tudom megnézni ?
0
0
0
0
Gabor A pek avatar
Olyan létezik , hogy a processzornál a négy magból kettő leáll ? Vagy ez marhaság , mert most vettem észre szinte minden program 2 mag 4 száll amit kiír. Aida , Cpu-Z és a feladatkezelőben is csak négy részre van osztva , régebben pár napja 8 volt.
Ilyenkor mi van ?
Most néztem cpu 1 cpu 3 leállítva , most akkor ez hogy és fel lehet oldani ?