Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Funes avatar
Crazy Rabbit :
AMD X4 FX-4300 3.8GHz AM3+ Processzor= 22 ezer
ASUS Radeon R9 270X DirectCU II 2GB GDDR5 256bit= 50 ezer
Kingston HyperX Fury 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz = 14 ezer
Stb..

Hozzá csapsz még a 80 ropihoz 30- 40 ezret és van egy f@sza géped !
Nem éri meg használt gépekkel csöveskedni, egy- két alkatrész még belefér, de egy teljes konfig vásárlás az hülyeség, főleg 80 ezerért, inkább hozzá raksz még egy keveset és 120-ból már van egy jónak mondható géped, amire van garancia is és nem sokkal lépted túl a 100 ezres határt !
0
0
0
0
Yezi_ avatar
Crazy Rabbit: Korrekt gép főleg ha egy normális táp is van benne. 😀
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Crazy Rabbit:Az a proci a mai napig megállja a helyét. Másfél hónapja még nekem is az volt a gépemben igaz egy GTX 580 társaságában minden mostani játék elment rajt FHD-ban ultra beállításokkal élsimítás nélkül. Ati kártyám sosem volt úgy hogy arról nem tudok mit mondani, jó ez így nem teljesen igaz mert a laposomban ATI van. De szerintem a 80 -at megéri az a config!
0
0
0
0
FrostnovaZ avatar
Háát ha én a helyedbe használt gépet nem nagyon vennék... ki tudja előzőleg milyen problémák voltak vele... (persze nyílván azt mondják hogy semmi baja nem volt, de aki el akar adni valamit az persze hogy azt mondja...)
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni abban, hogy kinéztem egy gépet és, hogy nektek mi a véleményetek róla. Nem Extra Hight beállításokkal akarok játszani, de olyanok Medium-on ketyegjenek, szóval az a játszható beállítással. Nemkell új gép, mert amit kinéztem az 180k lenne, de annyit nekem nem ér. Annyira nem vagyok játékfüggő.

Ő lenne az:

Alaplap: Asrock 960gm/u3s3 fx
Processzor: AMD Phenom II X4 965 Black Edition 3,4 Ghz (4 magos)
Videókártya: Asus HD Radeon 7790 Directcu II OC 1GB DDR5
RAM: 8 GB DDR3