Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
akos328 avatar
Sziasztok. Olyan kérdéssel fordulnék hozzzátok, hogy az alaplapom (asus M5A78L-M LX3)
specifikációjába ez van írva : "2 x DIMM, Max. 16GB, DDR3 1866/1600/1333/1066 MHz ECC, Non-ECC, Un-buffered Memory Dual Channel Memory Architecture"

jelenleg 4 gb 1066 mhz-es RAM pötyög benne,. de szeretnék mégegyszer 4 GB-nyit, de az 1066 mhz-es ramok már ritkák, főleg hogy hardveraprón szeretném vásárolni, tehát nem boltból hanem másodkézből. Az léenne a kérdésem, hogy az 1066 mhz-es modul mellé be tudok-e tenni még esetleg egy más, magasabb frekvenciájú modult? ha igen akkor kell-e valamit állítanom esetleg a BIOSba?
0
0
0
0
TerrorDom avatar
Helló!

A Sony Vegas Pro 11.0 miért nem tudja megnyitni az MP4 fájlokat? Feltettem a QuickTime programot amit írtak, de azzal sem lett jó. Konvertálni tudok MP4-be meg ilyenek, mert látom, hogy ott van csak nem nyitja meg..
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
Mármint a füles nem dugom ne a hangcoccot nem kapcsolom be 😀 köszi a válaszokat. 😀
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Ne kihúzd hanem a hang cuccot utána kapcsold be ha kihúzod és utána dugod vissza úgy össze fog gerjedni ahogy dugod bele mint az állat.
0
0
0
0
BenjaminHun avatar
Bronson: Eddig nem csinálta nekem. :/ Megy egyik ismerősömnem is ez a baja de neki alaplapi realtekje van. azért nem értem. Na mind1 akkor én is ki húzom addig mindig. 😃
0
0
0
0
Bronson avatar
az nálam is így van, ez a sound blaster gyári 'hibája'... hirtelen jelet/áramot kap, azért csinálja, nekem is nagyon furcsa volt eleinte, de most érted, mit kezdesz vele... én ezt úgy szoktam kiküszöbölni, hogy amíg nem kapcsol be a hangkártya, addig nem kapcsolom be a hangcuccot sem. 😉
0
0
0
0
BenjaminHun avatar