Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
Mi a baj a 6850-el? el kéne hogy bírja, csak nem értem miért akarsz gyengébbre cserélni...
0
0
0
0
Yezi_ avatar
Sziasztok!
Szerintetek a tápom elbírna egy HD5850/GTX 460-at?

[LINK]
0
0
0
0
Bronson avatar
ezt úgy kaptad, vagy használtan vetted? Mert ez nem gyári szett, a woofer abból való, amit linkeltél is, a szatelitok meg egy másik rendszerből...
0
0
0
0
TerrorDom avatar
Nincs HDMI a videókártyámon. DVI van csak. Olyan meg a TV-n nincs, de van az a kék ahhoz meg van átalakítóm. Így nem lehet baja?
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
hali 1 telefonos kérdést szeretnék nektek feltenni mert igazából a telókhoz nem értek
nos kinéztem egy Lenovo A6000 telót
kérdésem a következő megbízható e ez a márka? vagy ilyen árban van e jobb ennél?
ez kártyásan 41e ft és nekem kártyás jöhet csak szóba
a lényeg hogy jó legyen a kamerája és ráférjen pár zene ha megyek edzeni

szerintetek jó ez vagy nézzek mást?
0
0
0
0
TerrorDom avatar
Üdv!
Ha átalakítóval dugnám rá a gépet a TV-re, lenne valami baja?
0
0
0
0
Bronson avatar
nem tudod becserélni a házat? szerintem ne vacakolj a mini itx-szel, halott ügy...
0
0
0
0
xon377 avatar
cerkus:
1155 már kifutott széria nem igazán fogsz találni hozzá lapot újonnan, max használtan keresgélj valahol talán szerencséd lesz és el tudsz kapni egy jót de elég ritka dolog.
0
0
0
0
no avatar
Köszönöm a válaszokat, hát igen eléggé benéztem...
Alaplapom: Gigabyte GA-PH67-DS3-B3

Ehez tudnátok mondani Mini ITX et vagy valami megoldást? :s
0
0
0
0
Bronson avatar
ez kellemetlen... azért megnézhetted volna milyen alaplapokat támogat, mielőtt megveszed... 😊 én a helyedben inkább másik házat vennék, mint új alaplapot... most milyen van jelenleg? egy hogy nem lehet kapni, másik hogy használtan se nagyon van...
0
0
0
0
xon377 avatar