Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Liptik avatar
Attól függ, hogy melyik játékról van szó
0
0
0
0
Bronson avatar
a gépigényekre sokszor nem érdemes támaszkodni... sokszor ( a legtöbb esetben) nincs köze a valósághoz...
0
0
0
0
sisko avatar
A minimum ahhoz kell,hogy egyáltalán elinduljon a játék low grafikán,alacsonyabb felbontáson,de még játszható sebességgel.Az ajánlott már általában FullHD felbontáshoz,legalább magas grafhoz van,szóval azt kell figyelembe venni.Ha a kettő között vagy,akkor kisérletezhetsz a beállításokkal,hogy Neked megfelelő módon fusson(pl magas graf.-on,de csak 30FPS-el,vagy visszaveszel a minőségből(textúra,árnyék,látótávolság,stb),de cserébe meglehet akár a 60FPS is
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
A megadott minimum gépigénybe és az ajánlottba a videókártya az pontosan mit takar?Mert nem mindegy ,hogy milyen felbontásba és hány monitoron játszok.Ha én full HD-ba és 24-es monitoron játszok akkor melyiket kell figyelembe venni a minimum vagy az ajánlott VGA-t,vagy a kettő köztit?
0
0
0
0
ddkk22 avatar
Sziasztok.
Valakinek van tapasztalata ezzel a termékkel kapcsolatban? [LINK]
Vagy tudnátok ajánlani valami jobb kormányt, ami váltós, 20ezer alatt?
0
0
0
0
Krissz avatar
Nem tuninng (szorzozár mentes) CPU, hanem normál, i5 vagy i3, az még kétséges, de biztos nem K-s.
Értem, köszi ! 😀
0
0
0
0
Bronson avatar
H97 + 1600MHz. játékok alatt az ég világon semmit nem fogsz érezni z 1600 és az 1866-os ramok között... de ha egy árban van, akkor veheted a z-s lapot is, ha meg k-s prcoról van szó, akkor meg főleg az kell.
0
0
0
0
Krissz avatar
Skacok! Haswelles procik (i5 - i3 esetleg Pentium) kitud hajtani 1866MHzes RAM okat?
Eredeti alaplap: Asus H97M-PLUS : Csak ez elvileg nembirja, viszont ez: Asus Z97-P 2000+ fölött is bírja. (most találtam és egyárban van a két lap)