Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Krissz avatar
A lényeg hogy minimum 1GB RAM legyen benne, akkor fog futni a rendszer rendesen.
0
0
0
0
lincoln_a_vandor avatar
toxicity:nagyon jok az Androidos tabok is de csak akkor nem fog belassulni ha nem valami nobrand olcso szart veszel.
Jok a nexusok,asus,lenovo,sony,samsung de te szerintem majd te utananezel, hogy melyik a legmegfelelobb szamodra.
0
0
0
0
toxicity avatar
Sziasztok táblagépet szeretnék egy ismerősömmel vásárolni

A kérdés: jók-e az androidosok nem lassulnak-e be nagyon hamar?
vagy inkább egy jó kis iPad-et vegyen?

Mit mondtok?
0
0
0
0
Bronson avatar
az sem lehet a célja egy játékfejlesztő cégnek sem hogy összetákolt 25 update-es játékokat vegyenek az emberek. és akkor sírnak hogy mindenki torrentezik. az addig oké hogy idővel kell fejlezteni, de ez más tészta. ahány játék idén katasztrofális állapotban jött ki, az példátlan eddig.
0
0
0
0
Bronson avatar
a crysis 3-nak is sokáig az ajánlott gépigénye, a minimumra ha elég volt... viszont legtöbb esetben el volt túlozva, és a minimálissal is lehetett high grafon tolni sok játékot... ha optimalizálva lenne sok aaa játék, a mai napig ez lenne az ábra, de mint tudjuk, más szelek fújnak egy ideje.
0
0
0
0
OriginalGrandpa avatar
Bronson: jó példa erre az Ark: Survival Evolved gépigénye. A minimum édeskevés a futtatáshoz, max 15 FPS érhető el vele low grafon 😃
0
0
0
0
no avatar
Értem köszi!Akkor inkább az ajánlott tartozik a 60FPS-hez
0
0
0
0
Liptik avatar
Attól függ, hogy melyik játékról van szó
0
0
0
0
Bronson avatar
a gépigényekre sokszor nem érdemes támaszkodni... sokszor ( a legtöbb esetben) nincs köze a valósághoz...
0
0
0
0
sisko avatar