Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
pomrum avatar
arcsi966 írta:
Mindent kiprobáltam másikkal ami biztos müxik kivéve a procit.
Igen itt érdemes keresni a hibát. Nézd meg a gyártó honlapján hogy az alaplap támogatja-e a procit.
0
0
0
0
no avatar
Mindent kiprobáltam másikkal ami biztos müxik kivéve a procit.
0
0
0
0
apetit1989 avatar
arcsi966 írta:
Lenne egy nagyon fontos kérdésem!!
Van egy uj integrált videókaris alaplap összesze lett szerelve a gép be kapcsol de jelet nem ad a monitornak miért?
Valamit át kell álitani az alplapon vagy hibás?

Próbáld ki a lapot más ramokkal...
Az alaplapi vga az alaplapi memória egy részét használja videómemóriának. S ha rossz a ram, kép-memóriát sem tud miből venni.
Bár, ilyenkor szokott valamiféle system-beep -et visítani a gép, ez minden alaplap-gyártó végnél más kód.
Ha ez sem jön be, más táppal is próbáld ki.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Helper írta:
Értem köszi, de én azokra az apróságokra lennék kíváncsi😀, hogy mit jelent a samsungnál az F1 F2 F3? Az 1Tbos F1es és az 1Tbos F3 között 7.000Ft különbség van.

Szerintem az F3-as Samsungot vedd!! Azt írják, hogy az a leggyorsabb a merevlemezek között! Nekem F1-es van, és az is nagyon gyors és a hőmérséklete sem szokott 20 fok fölé menni (bár ezt sokan nem hiszik, ők szoktak jönni éjszakánként sunyiban ellenőrizgetni biztos😆😆😆😉!!
Javasolt: Samsung F3-as széria
0
0
0
0
Mr4r0n avatar
AMD Athlon II X2 250-hoz mondjato egy jó alaplapot és lehetőleg ne legyen 5.000.000.000ft 😆
0
0
0
0
no avatar
Értem köszi, de én azokra az apróságokra lennék kíváncsi😀, hogy mit jelent a samsungnál az F1 F2 F3? Az 1Tbos F1es és az 1Tbos F3 között 7.000Ft különbség van.
0
0
0
0
Core2 avatar
E két márka bármelyikét is választod, nem bánod meg. Minőség...persze vannak apróságok, amire érdemes odafigyelni
0
0
0
0
no avatar