Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
nem járt le, mert becrakeltem
0
0
0
0
sagesz93 avatar
lac9012 írta:
sziasztok lenne egy kérdésem , hogy az mitől lehet hogy kb 2 óránként újraindul a gépem .Semmit nem ir ki csak gondol egyet és restartol. Néztem semmi nem melegszik minden random hőfokon megy, nem tudom mi lehet az oka aki tud segitsen

Nem azért mert lejárt a win7d?
És az 2óránkért újraindul 😃
0
0
0
0
gara66 avatar
hát akk nemtok segíteni!vidd el valahova megnézetni ha télleg nem melegszenek az alkatrészek sem...
0
0
0
0
no avatar
hát az sem meleg és annak nem is lenne szabad melegnek lennie mert egy hetes seasonic táp
0
0
0
0
gara66 avatar
nekem is ovlt ilyen a régi gépemmel, nekem se melegedtek a cuccok a gépbe kivéve egyet!a tápot!!!de az nagyon!és ezért indult újra nekem!!mikor bevan kapcsolva a gép 1 órája kb, nézd meg a kezeddel h meleg e a táp!!ha nem akk nemtom😀
0
0
0
0
no avatar
sziasztok lenne egy kérdésem , hogy az mitől lehet hogy kb 2 óránként újraindul a gépem .Semmit nem ir ki csak gondol egyet és restartol. Néztem semmi nem melegszik minden random hőfokon megy, nem tudom mi lehet az oka aki tud segitsen
0
0
0
0
no avatar
Üdv. Paragon Partition Manager 2010-es programmal át akartam méretezni a partíciókat. De a gép valami frissítés miatt újraindult. A particionálás félbeszakadt. Most ha bemegyek a sajátgépbe, a meghajtó teljes méreténél és a szabad területnél nincs semmi és a meghajtó fájlrendszerénél az szerepel, hogy RAW. Ha rákattintok a meghajtóra, akkor formázni akarja. A gond az, hogy minden adat azon a meghajtón volt. Esetleg van valami megoldás az adatok visszanyerésére? Előre is kösz.
0
0
0
0
nemkrisz11 avatar
Köszönöm a gyors választ...megérte megvenni ezt a tápot,kösz hogy ezt ajánlottátok...remek tuninghoz,erős és csendes is😀
0
0
0
0
Lizard avatar
nemkrisz11 írta: