Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
a 32bites és a 64 bites windows 7 között mi a külömbség?
0
0
0
0
Vietcong avatar
Van a gépembe 1 régi fajta 80gb vinyó atas.Venni szeretnék 1 500gb sata 2 vinyót.Baj lenne e ha benne maradna a gépembe a régi vinyó is és azon maradna 1enlöre a régi operációs rendszerem XP.Baj ha van 1 gyors és 1 lassú a gépbe?😊
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
ok akkor nem teszem fel
kössz a segítséget!
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Mert a gányolt verziók semmi jót nem rejtenek magukban, tiszta hibásak! nekem rengeteg gányolt Xp-m volt, tele minden extrával, illesztőprogrammal, de az összes egybevéve nem ért egy kalap szamócát sem...
0
0
0
0
Lizard avatar
TripplaXXX írta:
Szerintetek érdemes feltenni A Windows 7 ATI EDITION.t?

ne tedd fel! ilyen buherált windows 7-kel ne is foglalkozzál! eredetit vagy arról készített verziót tegyél csak fel!
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Szerintetek érdemes feltenni A Windows 7 ATI EDITION.t?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Azon goldolkozom, hogy eladom a mostani gépet kivéve merevlemez ház meg majd tápegység.És az összes többit eladnám.De ez nyáron lenne amikor már lenne vagy 30-40 000ft-om.Ha eladon a cuccokat és veszek majd egy i3-as procit hozzá lapot meg ramot az megérné?
0
0
0
0
Feki1991 avatar
Az a legjobb ha egy gyártási szériából valóak, az SLi-nél az sem gond, ha más a BIOS verziójuk! 😉..a Triple,QUAD Sli,CFX, már felesleges, vagyis nem felesleges, csak nem kifizetődő, hiába fér a lapomra 3 VGA, sosem lessz rajta annyi! 😆
0
0
0
0
Atosz3 avatar
Tényleg ám csak ugy működik ha a 2 kártya teljesen egyforma
0
0
0
0
psychosocial avatar
help! az ati crossfire csak akkor müködik ha teljesen ugyanojan a videokártya vagy tökmind1 a két tipus csak támogassa a crossfire-t?
0
0
0
0
psychosocial avatar