Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gibdj avatar
Üdv! Nem vagyok annyira kezdő, de nem találok egy dologra magyarázatot! Nos pl. le akartam tölteni egy játék demóját (Internet Explorer 8), feljött a szokásos ablak, kattintottam a mentésre, kiválasztottam a helyet, leokéztam és úgy indult el a letöltés hogy csak lestem. Egy másodperc alatt felkúszott a töltést jelző csík, és azt írta hogy 645 MB le van töltve. Azt hittem valami bibi, de folytatta a letöltést és minden rendben ment. Volt olyan hogy hirtelen 200 megákat szedett így le. 60/6-os netem van. De ha gigabites net boldog tulajdonosa lennék, és a szerver is engedné ezt a sávszélt, akkor se jönne így. Szóval mi a fene van?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
oké akkor valamelyik szélére.
0
0
0
0
sagesz93 avatar
Hát az lehet hogy ezért stabilabb, de szoftveresen semmivel sem több mint a 32 bites op.rendszer.
A szélére kell tenni a 4 pint, nem középre 😃
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
sagesz93 írta:
Elbírná, de lehet venni cpu csati átalakítót is.
8pin amúgy csak a 140W-s prociknak kell.
Carkiller: a 64 bites miért lenne biztonságosabb és stabilabb? Ez hülyeség úgy ahogy van, több ramot meg tud címezni, ennyi és nem több.

...Minnel tobb RAM-mot, azaz fizikai-memoriat tud hasznalni az op-rendszer, annal stabilabb es gyorsabb, akarcsak a tobbi progi, igy pl. a jatekok is. 😉

64-bites szerintem is jobb a 32-bites rendszereknel es ma mar kompatibilitasi gondok sincsenek igazan 64-biten. 😉
0
0
0
0
rappit4 avatar
én nekem is a szélén van
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Nem tudom hogy úgy jó e de rakd a szélére úgy jónak kell lennie
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
oké köszönöm.Akkor majd úgy tegyem bele a 4pineset a 8-ba hogy középre?
0
0
0
0
CarKiller avatar
sagesz93 írta: