Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
draco91 avatar
Van valami ötlete valakinek, hogy mi lehet a gond a számítógépemmel?😞😞
0
0
0
0
Hitoshi avatar
vagy a régi analog azaz egy sárga,piros,fehér kábel vagy egy scart csatlakozó ami egy ilyen nagy lapos valami 😆 nemtom el mondani sajnos nem lessz valami szép képe mivel csak analog-gal tudsz csatlakozni 😕
0
0
0
0
nemkrisz11 avatar
Van 1 eléggé régi gagyi TV m (nem LCD, hanem az a régi nagy)...arra lennék kíváncsi milyen csatlakozó kell 1 Xbox360 elite nek (mert lehet h azt veszek új gép helyett ha belemegy)
0
0
0
0
psychosocial avatar
gyorskérdés: mivel holnap megjönnek a rendelt cuccaim. az amd procinál mi mondható normális hőnek?
0
0
0
0
draco91 avatar
Mikor visszateszem akkor elsőre bekapcsol. Kiírjo, hogy: CMOS setting wrong. Cmos data/time not set. Beállítom az időt. Újraindítom és jó a gép. 😀 De ha kikapcsolom a gépet és visszakapcsolom, megint ötödszörre kapcsol be és kiírja ugyan ezt. (Warning!!! The previous overclocking had failed, and system will restore its default setting.
Press any key to continue.) 😞 😞 😞
0
0
0
0
sagesz93 avatar
hát ha átteszed, jóhogy nem kapcsol be 😃
Csak tedd át, majd vissza, és akkor mennie kell normálisan a gépnek.
Ha ezt írja ki ezután is, akkor valami nem klappol ott.
0
0
0
0
draco91 avatar
Hát átdugtam a pöcköt abba helyzetbe, de úgy meg nem kapcsol be a számítógép. :S
Megnyomom a bekapcs gombot, de semmi. Még ha nem is dugom be a pöcköt sehova, akkor se kapcsol be. Csak úgy kapcsol be, ahogyan volt. Vmilyen "keep date"-ben. És azt tudod, hogy miért írja ki nekem ezt a hiba üzenetet?
Warning!!! The previous overclocking had failed, and seytem will restore its default setting.
Press any key to continue.
0
0
0
0
sagesz93 avatar
arról beszéltem, azt hívják jumpernak itt....