Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hitoshi avatar
bőven ki tudod használni 😆 az integrált lan-od a Gb/s netet is felismeri
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok lenne egy kérdés.
a mostani alplapon maximum hány kb/s-os adatátviteli sebességet tud biztositani ha töltök le anetről mert most 1megás netem van az 115kb/s-os letöltéssel,de lessz 80megás netem 2 hét mulva és azt a sávszélességet ki is tudom használni a mostani alplappal??vagy kell vennem egy uj alplapot?
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
KuTYanMajOM írta:
Ha veszek egy új HDD-t a gépbe, és rádugom az alaplapra, akkor mit kell csinálnom hogy felismerje? Vagy magától felismeri? És ugye WIN-t nem kell újrarakni? És pontosan erről van szó.. [LINK]

Igen a teljesítmény/tárolás menüpontnál kell majd jobb gombbal az új HDD-re rákattintani és ott van, hogy formázás😜
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
Flash írta:
Ez hülyeség, nekem mindig magától felismerte a hdd-ket, nem kellet semmivel sem szórakozni, csak formázni kellett.

Az jo, Orulj neki. 😀

En kevesbe vtam eddig szerencses az uj HHD-immel, de aztan szerencsere mara mar mind muxik rendesen, de volt, h nemelyiknel majdnem vert izzadtam es fogytam 5 kilot ! 😆
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
KuTYanMajOM írta:
Köszi szépen berki_zsolt és kmisi99. 😃

Persze, csak ha a regi HDD is marad a vasadban, amire a winfos lett felrakva. 😆 😉

Elofordul, h nem ismeri fel az 500 Gb-osokat egeszeben, sot az is, h nem latja az ujat 1altalan....de errol majd akkor, ha nem mukodne nalad. Majd irj, ha gond lenne es megprobalunk segiteni megint ! 😉
0
0
0
0
Flash avatar
Ez hülyeség, nekem mindig magától felismerte a hdd-ket, nem kellet semmivel sem szórakozni, csak formázni kellett.
0
0
0
0
KuTYanMajOM avatar
Köszi szépen berki_zsolt és kmisi99. 😃
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Nem kell wint telepíteni😀
0
0
0
0
KuTYanMajOM avatar