Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
Megcsinálltam.Úgy csinálltam ahogy az alaplap könyvében volt.
0
0
0
0
Osynho avatar
gyenesmartin írta:
A q-flsah be bementem és ott floppy-t kér.Más ötlet?

Pendrive, FAT file rendszerre formázni, bios rá, bedug. Restart, biosba be, ott asszem F8as bill. Utána betallózod neki a biost és felteszi hipphopp.
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
A q-flsah be bementem és ott floppy-t kér.Más ötlet?
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Nem kell progi hozzá, alapból be van építve a progi!
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Most mond meg.Bár ahogy nézegetem az alaplapom könyvét az csak egy programot ír azt rárakom a gépre és az frissíti a biost.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Most mondjam meg, vagy ráér kicsit később, mert én már sokszor frissítettem, de elfelejtettem, milyen gombot kell megnyomni, de egy restart után megnézem! Nagyon egyszerű amúgy
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Valaki megmondja, hogy, hogy kell biost frissíteni egy gigabyte alaplapon?
0
0
0
0
Mr4r0n avatar
Az alaplapi hőmérő az alaplapi chip hőmérsékletét méri ? Ha CPU húzás után perfect az alaplap hőmérséklete akkor galyra mehet az alaplapom ?
0
0
0
0
Osynho avatar
berki_zsolt írta:
Érdekes módon nincs benne a listába:[url]http://www.msi.com/index.php?func=prodcpu2&prod_no=1436&maincat_no=1[/url]

Érdekes módon én megtaláltam benne 😃
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Érdekes módon nincs benne a listába:[url]http://www.msi.com/index.php?func=prodcpu2&prod_no=1436&maincat_no=1[/url]
0
0
0
0
battyan avatar
Heló!

Az alaplapom támogat egy AMD PHENOM II X4 940 BLACK EDITION-t?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Engedtem is neki hát halkabb is lett egy kicsit.
0
0
0
0
Osynho avatar
Kmisi99 írta: