Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
SkyWolf avatar
Oke!
Koszi sagesz93 😀
0
0
0
0
sagesz93 avatar
mivel oda van írva hogy support am3, ezért igen...
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Ugye ebbe megy AM3-as?
- Support for Socket AM2+ / AM2 processors: AMD Phenom™ FX / Phenom / Athlon 64 FX / Athlon 64 X2 Dual-Core / Athlon X2 Dual-Core / Athlon 64 / Sempron processor
- Support for AM3 processors: AMD Phenom™ II X4 / X3 and Athlon II X4 / X3 / X2 processors
- AMD LIVE!™ Ready
- Supports AMD's Cool 'n' Quiet Technology
- FSB 1000 MHz (2.0 GT/s)
- Supports Untied Overclocking Technology
- Supports Hyper-Transport Technology
0
0
0
0
super88 avatar
na találtam egy ugyanolyan hibát a monitoromal ennek a srácnak 2 ugyanolyan van mint az enyém nekemis ugyanez a probléma!!!
[movie=youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TNmh2TeYCVM&hl=en_US&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TNmh2TeYCVM&hl=en_US&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/movie]
0
0
0
0
ReSeth avatar
Sziasztok! Hallottam olyan programról, hogy videóba vagy képbe be lehet vele illeszteni effekteket , mint pl. jedi kardnak a fényét, stb.. Megtudná mondani valaki hogy melyik program ez?
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Kmisi99 írta:
9800GT mert az erősebb

kosszi 😆
0
0
0
0
Hitoshi avatar
szerintem meg ne menj olyan szerverre ahol pb védelem van
0
0
0
0
gigazte avatar
Szerintem szedd le a legújabb PB-t a játékhoz és jó lesz😃
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar