Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
sziasztok.lenne egy olyan kérdésem h mit jelent a tápoknál az h moduláris?bocs ha hülyeséget kérdeztem de nem nagyon értek a tápokhoz😀
0
0
0
0
planbmokus avatar
SkyWolf írta:
Feki1991 írta:
planbmokus írta:
Koppy96 írta:
Feki1991 írta:
Cooltib írta:
Koppy96 írta:
Mit jelen az h egy Procinak Socket-AM3 a foglalata?
És egy Socket-AM2 es foglalatú alaplapba belelehet tenni egy Socket-AM3 -s procit , vagy ez nem attól függ ?

Ha támogatja az alaplap az AM3-as procit akkor mindenféleképpen, de ha nem támogatja akkor nem tudod bele se rakni mert ha megnézed a képen a bal alsó sarkát a foglalatnak akkor ott látod hogy az AM3-as foglalatnál egyel több lyuk van így nem tudod bele rakni az AM3-as procit a az AM2-es foglalatba. Ne próbáld meg beleerőszakolni. 😆

Ez egy AM3-as foglalat.
https://images.anandtech.com/reviews/cpu/amd/phenom2/810/socketam3.jpg

Ez meg egy AM2-es.
https://img.tomshardware.com/us/2006/02/21/a_look_at_amds_socket_am2_platform/sockel-m2.jpg

Öhhöm, látom nem vagy képben!!!!..az AM3-mas Socketnek 941 pinje van, az AM2/+ nak 940, míg egy Am3-mas procinak 938!!!!!..szal 1 AM3-mas proci bármilyen lapba betudsz tenni!!!..s ez egy rettentő nagy előny az INTEL-lel szemben, hisz azok a hülyék az LG1156-ból csináltak LGA1155-öt, melybe nem fognak illeni a mostani i5 ösök 😶

u.i.: Ha AM3-mas procit teszel AM2/+ ba akkor csak annyi lessz hogy nem a proci fogja vezérelni a DDR3-mas RAM-okat s a HT kisebb lessz

Ha AM2/+ os lapba teszel AM3-mas procit, akkor is csak a DDR2-őt fogja a proci vezérelni (ez nem jelenti azt h nem tehetsz a gépbe DDR3-mat! 😀😉 s a HT akkor is kisebb lessz

És ha egy AM2 es foglalatba akarom belerakni az AM3 mas procit ?

3 féle foglalat van:
AM2, AM2+ és AM3
AM2-be csak AM2-es proci megy
AM2+-ba AM2 és AM3 is
AM3-ba csak AM3