Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
berki_zsolt avatar
SkyWolf írta:
Ezzel alappal lehet aktivalni a Phenom-nal a masik ket magot?
Lap: [url]http://www.bene.ro/detaliu.php?ii=717&produsul=mb[/url]

Elméletileg alkalmas az általad említett lap a 4 magosításhoz! 😉
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Ezzel alappal lehet aktivalni a Phenom-nal a masik ket magot?
Lap: [url]http://www.bene.ro/detaliu.php?ii=717&produsul=mb[/url]
0
0
0
0
zola1995 avatar
valaki tud segiteni az előző kérdésemben?
0
0
0
0
Termi avatar
Rendben, akkor majd holnap kipróbálom. Köszi a helpet mindkettőtöknek.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Elméletben jónak kellene lenni nekem működött tök jól lehetett küldözgetni az adatokat jó nagy sebességgel.
0
0
0
0
Termi avatar
Akkor ezek szerint, ha van egy olyan kábelem mint ami a net moden-gép között van, és összedugom vele (nekem is laptop az egyik) a két szerkentyűt akkor jó?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Termi írta:
Sziasztok, azt kérdezném, hogy két gépet hogyan lehet összekötni? Van egy laptopom, meg egy gépem, meg egy hálózati vezetékem. Elég csak simán összedugni a két gépet?

Én úgy csináltam hogy a net modeméből kihúztam a kábelt és a laptopba dugtam a másik vége meg a gépbe volt és tökéletes volt a hálózat
0
0
0
0
Termi avatar
Netet nem akarom (és nem is tudom, mert nincs routerem) megosztani. Csak két gépet akarok összekötni, hogy pl.: lan-ba lehessen játszani.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Ahhoz egys fordított erezetű kábel kell, hogy segédeszköz nélkül össze tudd 1 kábellel kötni. HA netet akarsz megosztani a 2 gép között, akkor router kell neked, ha nem akarsz netet megosztani akkor switch-el is össze tudod kötni a 2 gépet!
0
0
0
0
Termi avatar
Sziasztok, azt kérdezném, hogy két gépet hogyan lehet összekötni? Van egy laptopom, meg egy gépem, meg egy hálózati vezetékem. Elég csak simán összedugni a két gépet?
0
0
0
0