Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
psychosocial avatar
pls help: venni szeretnék guitar hero 5ös drum szettet de ez ugyanugy működni fog pc-n mint a world tour os? az eladó szerint igen, és akkormár megkérdezném hogy ezt hogy lehetne működésre birni? oké rádugod wireless gaming receiver re vagy valami szoftvert felkell rakni?
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Ertem koszike a segitseget nektek. 😃
0
0
0
0
noPublicFG avatar
A mai számítógépes játékokhoz két dolog kell nagyon. Az egyik a memória mennyiség, a másik a videókártya. Ha erősebb videókártyát vásárolnál bele, akkor megspórolhatod a memóriavásárlást még ugy egy évig. Előbb utóbb viszont ugy is kellene venned bele + rendszermemóriát.
0
0
0
0
Szilard96 avatar
Mindegyik 3gb ram elég volna mindegyiknek! Én 2 GB -vel játszom a gta IV-t 1024*768-as felbontáson LOW beálításon...
és csak esőbe akad meg egy párszor 😃 és nézd meg milyen gépem van, az a gép az enyém mellett óriás 😂
0
0
0
0
SkyWolf avatar
mindegyik? a GTA IV-tol felek egy kicsit hgogy az valyom hogy fog menni....
0
0
0
0
Szilard96 avatar
Még kellene 1 GB ram és akadás mentesen!!!!
0
0
0
0
SkyWolf avatar
NFS Shift, GTA IV, Just Cause 2, Sims 3, Bad Company 2... ilyesmik, naggyabol csak ezek lennenek, ezek hogy mennenek?
0
0
0
0
noPublicFG avatar
SkyWolf írta:
Halika!

Milyen es hogy futnanak el ezena konnfigon a gamek?

Core2Duo E7500 2x2.93 Ghz Ram 2 Gb(2048Mb) DDRAM2 Kinston Kit Hdd 500 GB 7200 RPM S-ATA II Mb Gigabyte P41-ES3G Vga HIS Ati Radeon HD5670 1 Gb DX 11 Dvd-Writer Lg, Sound Onb 7.1 CASE ATX 450W, S-Ata2, Usb 2.0

Kep: [LINK]

Attol függ milyen gamével játszanál. Ha stratégia, akkor +2Gb ram nem ártana bele. Ha lövöldözős, akkor közepes beállításokon röccenőmentesen eljátszanál...
Attol függ mivel szeretnél?
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Halika!

Milyen es hogy futnanak el ezena konnfigon a gamek?