Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
lackava avatar
próbáld meg ujratenni a drivert meg reseteld a routert!
0
0
0
0
beatimgame avatar
csősztök. lehet hogy nem jó topichoz írom de azért megkérdem.van egy tp-link tl-wr340gd routerem és amikormost 2napja volt vihar és én kihúztam a konektorból és amikor reggel visszadugtam a gép nem tudott csatlakozni a routerre(nem hiszem hogy géphiba mert tesóm gépe se tud rámenni)pls segítsetek előre is köszi
0
0
0
0
philips20 avatar
hedzsooo írta:
philips20 írta:
egy atiradeon 2600pro melyi ka legjobb driver ? hogy jol mennyenek a játékok rajta

Rendszerint a legfrissebb driver. Rendszerfuggo, h pl. XP64bites driver, v. W732bites kell-e neked.

hello asszem xp hez kell de nem vagyok benne biztos és az atinál ugyan ugy van mint az nvidiánál hogy az összeshez jo a legujjab driver vagy ott különvan csak mert még életemben nem volt atim és nem ismerem unoka öcsém ezzel nyüstöl ugyhogy gondoltam megkérdezem 😃
0
0
0
0
gibdj avatar
Hmm. Gondoltam rá, pedig az egy "Csíftek".😀 Na akkor legalább nem vagyok egyedül... Mármint a véleménnyemmel.
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
Akkor erosen gyanus, h a tap rossz, szvsz.
0
0
0
0
gibdj avatar
Nem, nem használ. A netet azért írtam, hogy még akkor is. Ha csak van magának a gép akkor is, és előfordul hogy bekapcsolja a gépet már akkor is.
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
gibdj írta:
Üdv!

Ismerősnél net közben is néha lefagy a gép, resettel újraindul, de boot közben vagy akár a POST-nál is meghal. Mivel nincs kedvem ide-oda szaladgálni, mit tippeltek, mi lehet a gond? A hőmérsékletek normálisak. Memóriatesztet fogok futtatni nemsokára. MEMTEST-re gondoltam. Táp esetleg?

...Nethez nem hasznal vmi USB-es, Wireless-es kutyut ?