Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
looserking írta:
sztem nézz speed up your utorrent videót és hazzal bütyköész valamit hátha visszaáll az eredeti sebeségre v restore to defults 😃

msot h nézem én annyival nem szedek le mint amennyivel te töltesz felfele 😆 nekem a 450kb/s is nagyon jó volna 😆

jó jó de azt is olvasd el hogy ha megy az ut 2perc a youtube honlap betöltése és ha nem megy 1 másodperc. Azért érdekes lenne úgy böngészni hogy perceket vársz míg betölt egy honlap!
0
0
0
0
almos avatar
Egyáltalán nem számit soknak,elméletileg 100-110 fokig birják!
0
0
0
0
no avatar
Lenne egy kérdésem.A Vga-m játék alatt 45fokos az soknak számít?előre is köszi
0
0
0
0
Feki1991 avatar
laci503 írta:
looserking írta:
itt 1 táblázat hátha segít 😃
https://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/assaultcube/uploads/shot1.JPG

köszi köszi király vagy szóval nincs külömbség a táblázat szerint a Deluxe és a ASUS P5Q-E között... 😃
ASUS P5Q-E és a wifi ampos deluxe között meg a sata csatlakozó a gigabitlan meg a DDR3 a külömbség szóval lényeg h megéri megvennem 😃

Különbség van, igaz nagyon kicsi, sokak számára nem is lényeges, pedig lényeges! 😎
0
0
0
0
laci503 avatar
looserking írta:
itt 1 táblázat hátha segít 😃
https://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/assaultcube/uploads/shot1.JPG

köszi köszi király vagy szóval nincs külömbség a táblázat szerint a Deluxe és a ASUS P5Q-E között... 😃
ASUS P5Q-E és a wifi ampos deluxe között meg a sata csatlakozó a gigabitlan meg a DDR3 a külömbség szóval lényeg h megéri megvennem 😃
0
0
0
0
Feki1991 avatar
laci503 írta:
hát nem soakt különbözik szerintem a 2 lap max annyit hogy a deluxeba van wifi antenna nem??