Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
Kmisi99 írta:
Ahogy látom az még odébb van neked! Én annak megyek és mi az iskolában ilyen szar intele celeron 1 magosokon toljuk a programozást😆 Annyira nem kell extrém gép de kapsz majd a cégtől a főiskolán egyetemen meg csak matek matek matek matek matek informatika kb ez lesz rettenetesen kemény matek tudás kell hozza és a fele csapat elég hamar elhullik majd és hidd el majd pár év után egy havi keresletedből olyan gépet röhögve kicsengetsz mint Gaboo7 én és még 1-200 000red marad majd!
A matek még nem is baj.8 év alatt egyszer sem tanultam matekot és én vagyok majdnem a legjobb matekos.Még ösztöndíjat is kaptam.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Ahogy látom az még odébb van neked! Én annak megyek és mi az iskolában ilyen szar intele celeron 1 magosokon toljuk a programozást😆 Annyira nem kell extrém gép de kapsz majd a cégtől a főiskolán egyetemen meg csak matek matek matek matek matek informatika kb ez lesz rettenetesen kemény matek tudás kell hozza és a fele csapat elég hamar elhullik majd és hidd el majd pár év után egy havi keresletedből olyan gépet röhögve kicsengetsz mint Gaboo7 én és még 1-200 000red marad majd!
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Egy programozónak kell egy erős gép?Mert lehet annak megyek.
0
0
0
0
no avatar
Köszi, ha megkérlek megnéznéd a jövendőeli gépem adatait?
Csak az érdekelne hogy kompatibilisak -e egymással.
Meg szerinted az idei és talán(Talán) a 2011-es játékokat vinni fogja mediumon?
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
vargaviktor írta:
Megkérdezném azt, hogy ha egy játéknak a követelménye mondjuk 2 magos 3.00GHz-es proci, De nekem 4 magos 2.8GHz-es procim van akkor vinni fogja azt a játékot?

Persze, lazan ! 😉
0
0
0
0
no avatar