Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bobitsek avatar
okés, köszi, megnézem mire jutok vele 😀
0
0
0
0
Cooley avatar
Vagy ott van a Get Data Back, nagyon egyszerű(ha tudsz angolul), és tökéletesen működik. Nekem már 2x is megmentette az életemet.
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
glary utilities-ben pl van 1 ilyen progi...
0
0
0
0
Bobitsek avatar
Hali!
Annyira nem vagyok kezdő, de ebben kellene egy kis segítség. Múltkor külső winyóról letöröltem dolgokat, amiket nem kellett volna. Ezt vissza tudnám állítani valahogy? Vagy felejtsem el?
Köszi előre is 😀
0
0
0
0
super88 avatar
lol tudjátok meséltem régeben is hogy vibrál a monitorom.. csak ha ki húzom a netet akkor nem ( még ha akumulátort húzom ki akkor is vibrál csak ha a modemből a fehér zsinórt vagy az usb-t)
de most tegnap egyszer csak abba maradt este... tök örültem. reggel be kapcsoltam megint vibrált..... nem értem erre most megint kb 2-3 órás használat után abba maradt a vibrálás 😆 mi van nem értem 😆

szerk: ja nem rá jöttem a titokra 😆 ha oldalára fordítom a modemet akkor nem vibrál a monitor 😆 sztem modem csere lesz 😃
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Hát nem tudom! Más is lehet a probléma!
0
0
0
0
no avatar
üdv volna egy gondom nem tom h helyen kérdezösködök-e,a problémám van elég igényes gépem 6GB ram intel i7 proci,geforce 295,és egy 750w tápom,8 db cooler igen jóó hütésü.Sokszor előfordul hogy játék közben ujraindul mintha tulmelegedet volna.Most pl a black and white 2 nosztalgiázok max graffal 30 perc után ujraindul,a táp volna kevés esetleg? Win 7 van fent uj driverekkel.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
De mindet olyan hibásan írta ki? 😠 Akkor vennem kell egy Dvd írót...😕
0
0
0
0
Kmisi99 avatar