Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Flash avatar
thug85 írta:
A 2900 gondolom az órajelre utal!

Igen, de az is csak Athlon II-nél van, ha jól néztem. A hírdetésben meg csak Athlon van írva...
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
ez jó meglátás, nekem nem jutott eszembe, de a többi alkatrészről még mindig nem sokat tudunk.....
0
0
0
0
thug85 avatar
A 2900 gondolom az órajelre utal!
0
0
0
0
Flash avatar
Én X2 2900-ról még a büdös életben nem hallottam, de lehet hogy csak én vagyok tájékozatlan, meg jó lenne tudni a ramok gyorsaságát, ill. az alaplap pontos típusát. Ezeket leszámítva korrekt árnak tűnik az 50k. De előbb sztem derítsd ki, hogy mi a tőgy van pontosan a gépben, meg azért várd meg mások véleményét is! 😀
0
0
0
0
no avatar
Megnéznétek a csak teszt gépemet mivel egy ilyet gépet szeretnék megvenni.
A fazon 50eFt-ért árulja.
Láttam a youtube-on gamplayeket ezzel a kártyával és mutatták hogy maxon símán elviszi a left 4 dead 2-őt és másokat is.
Szerintetek megéri az árát?
Írtam a fazonnak egy mailt, hogy részletesebben írja le az adatokat a gépről.
Persze nem tartó lenne majd a gép, mivel ha megveszem és utána gyűjtök még pénzt akkor vennék bele új cuccokat.

Szerintetek megéri 50eFt-ért?
0
0
0
0
Norby929 avatar
hát az előbb felraktam a legújabbat a gigabyte @BIOS nevű programjával (nekem dual bios-os 😀 ) és semmi bajt nem vettem észre 😃
0
0
0
0
thug85 avatar
A biost én sem igazán babrálnám!
Bár a dual-bios-os Giga lapommal talán már bátrabb lennék!😀
0
0
0
0
pomrum avatar
Ehhez azért hozzátenném hogy a biost addig nem érdemes babrálni amég nincs vele gond, vagy ha csak úgy lehet bele frissebb procit tenni.
0
0
0
0
Norby929 avatar
oks kössz a gyors választ
0
0
0
0
Feki1991 avatar
Norby929 írta: