Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Hali.Szerintetek a Thermaltake v3 black edition házba belefér a Scythe Ninja 3 processzorhűtő ?
0
0
0
0
gigazte avatar
looserking írta:
ceni98 írta:
akk szervíz nekem is volt ilyenem 1x
azt tvn volt a mpnitor de ez már más story

ez nem a monitor hibája megnézel akármien fajta régi monitort mind sötét és gagyi szine van 1x erűen cserélni kell ezért kéne valami gamam megoldás míg nincs másik 😃

Az biztos, manapság minimum egy 17" LCD monitort kell venni.
0
0
0
0
battyan avatar
Feki1991 írta:
battyan írta:
Am. muszáj BIOS-t frissíteni ha AM3-as cpu-t akarok a gépembe tenni?

Valamikor igen, valamikor nem. Szal ha megmondod a BIOS-od kijöveteli dátumát s az adott processzor nevét megmondom hogy kell-e Update vagy nem. De amúgy minden proci csere előtt jó az Update, mivel meglehet hogy felismeri meg megy a gép, de rossz frekin, esetleg több/kevesebb voltot fog adni a lap meg ilyen egyéb gondok szoktak előfordulni.

Nos a BIOS verziója 2.61 a kiadási évet azt nem tudom, csak az van kiírva,h 1985-2005 gondolom akk 2005-os lehet😀
A proci amit bele szeretnék rakni az egy AMD Phenom II x2 555 BE

Ez csak ennyi lenne? Am. azt nem tudom,h mikor a fickó 1:09-nél beír valamitakkor oda én mit írjak
0
0
0
0
ceni98 avatar
jaah ok😆 akk bocs😆😳
0
0
0
0
Feki1991 avatar
battyan írta:

Valamikor igen, valamikor nem. Szal ha megmondod a BIOS-od kijöveteli dátumát s az adott processzor nevét megmondom hogy kell-e Update vagy nem. De amúgy minden proci csere előtt jó az Update, mivel meglehet hogy felismeri meg megy a gép, de rossz frekin, esetleg több/kevesebb voltot fog adni a lap meg ilyen egyéb gondok szoktak előfordulni.
0
0
0
0
battyan avatar
0
0
0
0
ceni98 avatar
akk szervíz nekem is volt ilyenem 1x
azt tvn volt a mpnitor de ez már más story
0
0
0
0
battyan avatar