Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
ÉS AZT HOGY CSINÁLHATNÁM MEG H NE LEGYEN ROHA*DT NAGY A VIDEÓ MÉRETE ÉS LEGYEN HANG??????? (FRAPS)
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
berki_zsolt írta:
NEm, de akkor minden kódolandó film, vagy fájl után felugrik egy ablak, hogy nincs regisztrálva, de ha nyomsz valamire (elfelejtettem mire😳) akkor folytatódik a következő fájl konvertálása. Cd kulcs van fent a neten, keresgélj, mert nem szabad beírni. 😜
Amúgy tetszik a progi?
Igen tetszik.De most ha lejön minden torrent inkább újratelepítem a gépet mert egyre sűrűbben fagy le és kékhalálozik.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
NEm, de akkor minden kódolandó film, vagy fájl után felugrik egy ablak, hogy nincs regisztrálva, de ha nyomsz valamire (elfelejtettem mire😳) akkor folytatódik a következő fájl konvertálása. Cd kulcs van fent a neten, keresgélj, mert nem szabad beírni. 😜
Amúgy tetszik a progi?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
berki_zsolt írta:
gyenesmartin írta:
MIvel lehet a frapsos videókat avi-ba konvertálni, de a felbontás maradjon.

Én a Xilisoft video Convertert használom. Azzal az ég világon minden formátumot lehet sokfajta minőségben konvertálni.
A license kódot muszály beírni?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
gyenesmartin írta:
sony vegas igaz ott wmv be lehet de a felbontás minőség... a régi csak nagyon nagyon kicsit látható a különbség és így 10 perc videó nem 50GB hanem csak 500/1GB amennyire csak akarod!
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
gyenesmartin írta:

Én a Xilisoft video Convertert használom. Azzal az ég világon minden formátumot lehet sokfajta minőségben konvertálni.
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
0
0
0
0
sisko avatar
looserking írta:
írd google ba h downlaod fraps 2.9.4 registered enjoy és ott lesz 1 tpb és az tuti jó 😃
már a 3.2.2 verzió is jó,már 3 hónapja ezt használom.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
JoshJuve írta: