Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Feki1991 avatar
Nekem (stabil) 128fokot ír (a HWMonitor, Everest, ASUS PC Probe II, ...) az SB-re 😆 😆 😆
Miközben max 45-50fok körül lehet hisz egy HP-vel a NB-hez van kötve mely pedig 38-42 fok körül szok lenni s ha ráteszem az ujjam nem süt, csak érzem hogy meleg/forró.
0
0
0
0
Cooley avatar
Az az alaplap kiegészítő processzortápellátás áramkörének a hőmérséklete.
Szerintem nem gáz ha az akkora hőmérsékleten van.
Szerk.: Sőt!! 😆 Az bőven normális, mert az enyém 123fokos. 😂
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Szerintem az vagy a déli vagy az északi híd, de nem gond hogy annyi, ne törődj vele
0
0
0
0
Cooley avatar
Próbáld csökkentett módban.
0
0
0
0
no avatar
miért van az hogy nem engedi letörölni a 3gp-s videókat? azt írja h valaki használja!!!de senki nem használja!!!!meg átnevezni se kivágni nem lehet!!!
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Kanadában már kaphtó a gts450-es.[LINK]
0
0
0
0
Szykla avatar
Ez jobb is mind ami nekem volt köszönöm a segítséget. 😆
0
0
0
0
gibdj avatar
levi27 írta:
Na de ha az a hangkártyán van akkor az nem bemenet szerintem hanem MIDI kimenet asszem.

GamePort, MIDIPort tök mindegy.😀 Amit linkeltél az tökéletes neki.
0
0
0
0
levi27 avatar
[LINK]

Ez szerintem megfelelne a célnak.
0
0
0
0
gibdj avatar
USB-Gameport adapter a neve. Google-be írd be, lesz egy pár helyen.
0
0
0
0
Szykla avatar
Nem tudom milyen kellene ép ez az csak olyan legyen amire vagy ahova tudom csatlakoztatni a kormányom. 😜
0
0
0
0
levi27 avatar
Na de ha az a hangkártyán van akkor az nem bemenet szerintem hanem MIDI kimenet asszem.
https://www.tg-store.de/assets/thumb/USB_Gameport_Adapter_33101.jpg
Egy ilyen kellene neked.😀
0
0
0
0
Szykla avatar
Na akkor egy olyat kell szereznem 😂 kösz mindenkinek a segitséget.
0
0
0
0
Szykla avatar