Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
de a házon van rajta a matica!! ezt nem írtam bocs
0
0
0
0
no avatar
Nem kell szétszedni cSak annyi h leveszed a gápházad oldalát és ott megnézed h nincs-e ráírva! De am nm árt azt se kipucolni és ha komolyabban akarod kitusztaní ahhoz szét kell szedned :S
0
0
0
0
no avatar
de garanciás és nem szeretném szétszedni!
0
0
0
0
no avatar
Elvileg rá van írva a tápra! 😆
0
0
0
0
no avatar
azt hol tudom megnézni h milyen a tápom!!!
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
JoshJuve írta:
szeretném megtudni hogy milyen videókártyát rakhatnék az alaplapomba vagy rakhatok e mellé és akkor milyet vagy egyáltalán mit lehetne belerakni?(8400gs nem a legobb😢) PLS írjatok!!!

Barmilyet rakhatsz bele, a deszkat tamogatja a PCI-express-es csatiju karikat, de a tapodat nem irtad az adatlapodnal, erosebb VGA-ahoz lehet, h cserelni kell, ha a mostani tapod gyenge lenne. 😉

DarthRoni , hiba pakolod be a hangkarit a vasadba, NEM fogja felismerni a rendszer, se XP, se W7, se semelyik, csak ha az inditas utan a BIOS-ban letiltod az integraltat eloszor !!! 😉
0
0
0
0
no avatar
szeretném megtudni hogy milyen videókártyát rakhatnék az alaplapomba vagy rakhatok e mellé és akkor milyet vagy egyáltalán mit lehetne belerakni?(8400gs nem a legobb😢) PLS írjatok!!!
0
0
0
0
DarthRoni avatar
Sziasztok, nekem olyan problémám van, hogy van egy Genius soundmaker 5.1-es hangkártyám, de valamiért ha berakom a gépbe, nem látja....

szerintetek az a gond h nem kompatibilis a win7-el, vagy esetleg a PCI slotom nem működik?

nagyon remélem hogy nem a 2. :S
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
hát vannak gyárilag OC-zott, és erősebb hűtővel ellátott darabok is, pl az MSI GPU-ja 640 MHz-en megy, a vapor-x esé 650-en, a gyári csak 625-ön
0
0
0
0
Quadgame94 avatar