Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
berki_zsolt avatar
azbizony írta:
berki_zsolt írta:
Akkor lehet, hogy nem szereti a tuningot a procid valami miatt, azért állítja az újraindulás után vissza az órajelet.

Ez elégé rossz hír 😞 jó szar procim van...😠

Ez amúgy létezhetetlen, hogy 1 mhz emelés hatására már kiakad a proci...
0
0
0
0
azbizony avatar
berki_zsolt írta:
Akkor lehet, hogy nem szereti a tuningot a procid valami miatt, azért állítja az újraindulás után vissza az órajelet.

Ez elégé rossz hír 😞 jó szar procim van...😠
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
0
0
0
0
azbizony avatar
gyenesmartin írta:
azbizony írta:
gyenesmartin írta:
azbizony írta:
Szeretném a procimat húzni egy kicsit de sajnos nem tom hogy kell😕

Robust graphics booster [AUTO]
CPU clock ratio [12x]
CPU frequency 2.40Ghz (200x12)

************ Clock chip Control**********
CPU host clock control [Enabled]
CPU host frequency [200]át lehet írni de nem tom mire kell 😆
PCI expres Frequency [Auto]

************ Dram Preformance Control********
Preformance enhance [Standard]
System memory multiplier (SPD) [4.00C]
Memory frequency (Mhz) 800 800
Dram Timing Selectable [AUTO]

Ezeket vannak a BIOSBAN 😃 Miket kell átállítan hogy tudjam emelni az órajelet? Am még ír pár dolgot, ha kell leírom azokat is.
CPU host frequency ezt emeld meg egy kicsit.Ha itt 1mhz-et emelsz akkor 12mhz-el lesz gyorsabb a proci.

Írjam át pl 201 re és utána mentsem el vagy mi?
Igen.

Nem tudom mit rontok el 😕 átírtam elsőre 201 re elmentem akkor leáll a gép újraindul és még a monitor se kapcsol be megint újraindul de ugyan úgy 200x12-t mutat meg a cpu-z is csak 2400Mhz-t mutat. Átírtam 202x12 re és ugyan azt csinálta mint elsőre de ha belépek a biosba ott meg azt mutatja hogy 2.42Ghz meg 202x12-t mutat 😕 jaa és a ramra is 808 Mhz-t ír. Mit ronthatok el?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar