Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Cooley avatar
Már olyat is láttam, hogy a hangkártya vezérlőpaneljében kellett beállítani, hogy működjön az előlapi panel. Esetleg azt is nézzétek meg.
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
nekem minden csati műxik, de szét kéne törnöm a házat ahhoz hogy belülről hozzájuk férjek😂
0
0
0
0
FeRR avatar
És ez a jack kábel jó a mikrofonhoz is? Ez a hosszabbító kábel. Ha azt vennék, az jólenne a mikrofonhoz?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Nekem hiába van CM ház hiába dugom be akár melyiket nem jó és az alaplapon csak egy csati van😆
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
ahogy látom noname házad van, azoknál gyakran előfordul hogy ócska konstrukció az előlapi panel, és már alapból rosszak az érintkezések, de azért még próbálkozz a biossal
0
0
0
0
Cooley avatar
Lehet, hogy a biosban engedélyeztetni kell a front panel működését.
0
0
0
0
FeRR avatar
Hááát, nem sokat ügyeskedtem, van néhány kábel itt elöl, kettőt rákötöttem az alaplapra, de semmi.. 😕
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
hát annyi pénzé az csak azé van rajta, hogy legyen hang bazz😂
am most nekem is Realtek integrált van, de abból is egy nagyon gyengus régi, ami egyszerűen halk, de az előző alaplapom ADI hangbigyulája nem volt vészesen rossz...
0
0
0
0
Cooley avatar
DarthRoni írta:
FeRR írta:
Üdv megint! Vettem egy új Fejhallgatót, mikrofonosat, a gond csak az, hogy a zsinor túl rövid. Elől a gépen van egy fejhallgató, és egy mikrofon csatlakoztató port, de egyiksem működik. Hátul viszont tökéletesen, de ha nem a fejhallgatón akarom hallgatni a zenét, vagy akármit, akkor nincs kedvem kihuzigálni folyton, ha a hangfalat szeretném használni, értitek.. 😀 Szóval van valami módja, hogy megtudjam oldani, hogy elől is működjön a port? Vagy csak szerelő képes erre? Vagy mi módja van ennek? Ilyesfélét még nem csináltam, ezért vagyok benne tudatlan. Köszönöm előre is a válaszokat!