Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
cseszka avatar
C1nd3r3ll4 m4n írta:
Sziasztok!
van egy problémám:
kongfig a gépről a gépeimnél van
na ott tartottam, hogy nem akart a bfbc2 menni a gépen normálisan nagyon szaggatott a hang csúszott és a kép is csúnya volt, tehát vettünk augusztusban egy ati hd5670 1gb gddr5-t és azzal sem akarta az igazságot, de a furcsa az volt, hogy mediumon(1024x768) nem szaggatott annyira mint a lowon rossz felbontásban. Kb 2 hete volt újratelepítve és úgy sem akart tehát ha tudto esetleg segíteni pls írjatok
előre is köszi! 😃

A BFBC2 nek durva gépigénye van.Régi gépemben AMD 5200+,4Gb ram,9600GT...
és csak lowon játszottam,de akkor is ha lött 1et a tank,elment a kép.A tiedtöl jóval izmosabb masina kell neki.😞
0
0
0
0
C1nd3r3ll4 m4n avatar
Sziasztok!
van egy problémám:
kongfig a gépről a gépeimnél van
na ott tartottam, hogy nem akart a bfbc2 menni a gépen normálisan nagyon szaggatott a hang csúszott és a kép is csúnya volt, tehát vettünk augusztusban egy ati hd5670 1gb gddr5-t és azzal sem akarta az igazságot, de a furcsa az volt, hogy mediumon(1024x768) nem szaggatott annyira mint a lowon rossz felbontásban. Kb 2 hete volt újratelepítve és úgy sem akart tehát ha tudto esetleg segíteni pls írjatok
előre is köszi! 😃
0
0
0
0
azbizony avatar
Kmisi99 írta:
gondolom léteznek jack elosztók De nem tudom hogy ilyenkor ki is küldené mindkét irányba
[LINK]

Ez akkor valahogy úgy működik hogy bedugnám a gép hátuljába és ha lenne még 1 Z-2300 am akkor azoknak a csatlakozóját beledugnám abba a 2 likba 😃 Köszi a választ!! 😀 Mondjuk nem hiszem hogy mostanában lesz ilyenre szükségem mivel nincs lóvém még 1 re csak láttam pár videót és kíváncsi voltam hogy csinálják meg.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
gondolom léteznek jack elosztók De nem tudom hogy ilyenkor ki is küldené mindkét irányba
[LINK]
0
0
0
0