Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
kakas írta:
gyenesmartin írta:
kakas írta:
alaplapi hálókártyáról nyomod?
igen.

Sztem a hálókártyád kezd szarakodni..szal az alaplap lehet a ludas!
Ha kihuzod a netet,akkor nem kékhalálozik?
Akkor nem.Hát akkor hamarabb áttérek az AMD-re.
0
0
0
0
kakas avatar
gyenesmartin írta:
kakas írta:
igen.

Sztem a hálókártyád kezd szarakodni..szal az alaplap lehet a ludas!
Ha kihuzod a netet,akkor nem kékhalálozik?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
kakas írta:
igen.
0
0
0
0
kakas avatar
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
kakas írta:
Ajánlom,hogy rakd újra a gépedet!
Már vagy 3-or meg is tettem.Mindegyiknél ez a helyzet.Azóta kezdődött amikor elment a net és 3-4 napig nem jött vissza.Újratelepítettem utána egy nappal lett és azóta csak kékhalálozik folyton.Alaplapcsere vagy hálókártya kell majd?
0
0
0
0
kakas avatar
Ajánlom,hogy rakd újra a gépedet!
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
kakas írta:
gyenesmartin írta:
ezt írta ki a kékhalálnál most kb.
0X000000000 0X00000000 0X000000008 0X000000000
ez mit jelent?Csakis net közben kékhalálozik.Játék közben még soha.

Netezés közbe mien progikat szoktál futtatni?
Mozzilla.De ha megy a windows media player akkorse kékhalálozik.Ja és explorernél még sűrűbben kékhalálozik.
0
0
0
0
kakas avatar
gyenesmartin írta:

Netezés közbe mien progikat szoktál futtatni?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
0
0
0
0
laci503 avatar
nem vantage miatt akartam megcsinálni de végülis nem annyira lényeges 😃
0
0
0
0
kakas avatar
laci503 írta:
kakas írta:
laci503 írta:
valaki nem tudja hogy lehet átírni a VGA biosában legkönnyebben az órajeleket? (SAphire HD5850 REF ) valami egyszerű leírást valaki tud adni? mert találtam én de ott már a képek nem voltak meg hogy illusztráljanak szóval valaki help 😃

Én nem ajánlom,hogy átírd az órajeleit!