Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
laci503 avatar
és ha fekete képernyő bejön később visszajön a kép vagy újra kell indítanod?
0
0
0
0
DoN_BeNCe22 avatar
laci előjött elivettem a PCX-ez kicserélték a lapkmat (garis) aztán mukodott. nem játék fuggo sztem mert netezes kozbe is csinalta. nem ir semmit csak fekete kepernyo azt csa:S
0
0
0
0
laci503 avatar
DoN_BeNCe22 írta:
sztem nem ide kéne irnom na mind1

Bekapcsoloma gépem inditom a játékot és már a játékban egyszer csak fekete lesz a képernyő hallom még a hangokat de aztan ujraindul. miért van ez? vagy mitől?

hozzá teszem régi a monitorom még a nagy kocka fajta

fajtája SAMSUNG SyncMaster 793s

eddig nem jött elő ez a baj? minden játéknál csinálja? hibaüzenetet nem ír ki?
0
0
0
0
DoN_BeNCe22 avatar

Bekapcsoloma gépem inditom a játékot és már a játékban egyszer csak fekete lesz a képernyő hallom még a hangokat de aztan ujraindul. miért van ez? vagy mitől?

fajtája SAMSUNG SyncMaster 793s
0
0
0
0
no avatar
Feki1991 írta:
JoshJuve írta:
hol tudom beállítani azt h a hagyományos régi kék tálca legyen ne az a oldschool szürke ami a windows95-nél van? mert felraktam a servicepack 3-at és utánna ilyen lett!!! PLS!!!!!!!!!!

Asztal - job klikk - tulajdonságok - témák

kösz!
0
0
0
0
Feki1991 avatar
JoshJuve írta:
hol tudom beállítani azt h a hagyományos régi kék tálca legyen ne az a oldschool szürke ami a windows95-nél van? mert felraktam a servicepack 3-at és utánna ilyen lett!!! PLS!!!!!!!!!!

Asztal - job klikk - tulajdonságok - témák
0
0
0
0
super88 avatar
üdv
nekem egy internetmegosztós problémám lenne.
adott 2 gép és egy modem.
a modem az én gépemhez van csatlakoztatva, a modemből jön egy kábel ami át megy a másik szobába és faterom gépéhez van csatlakoztatva. oké rendben működik minden faxa, csak 1 gond van.