Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
madchief avatar
Nem lehet nyisd ki a gépházat és nézd meg.
0
0
0
0
ken7 avatar
tudna valaki mondani egy olyan progit amivel megnézhetem a táp-ot milyen mert nem tudom 😕
0
0
0
0
chDavid avatar
Ken7 írta:
valaki be tud adni egy olyan oldalt ahol olcsón vannak proccesszorok memóriák stb-ik !Smiley

processzor:

[LINK]

memória:

[LINK]

én itt szoktam keresgélni mert itt megtalálhatod mind1ik fajtából a legolcsóbbat valamint ár szerint is sorba tudod őket rendezni de amugy ha beírod a googlbe hogy "processzor/videókártya/memória árukereső" akkor rögtön kihozza az oldalt
0
0
0
0
ken7 avatar
valaki be tud adni egy olyan oldalt ahol olcsón vannak proccesszorok memóriák stb-ik !😀
0
0
0
0
Hitoshi avatar
TripplaXXX írta:
Azt szeretném kérdezni hogy a MÉDIABOX az mire való?

benne van a nevében: Média doboz. Olyan mint egy DVD lejátszó, de annál sokkal többet tud, inkább egy számítógéphez vagy leginkább HTPC-hez lehetne hasonlítani. Rá lehet kötni a TV-re és egyéb szolgáltatásokat nyújt pl.: műsorokat lehet vele felvenni USB-re vagy ha van akkor a beépített merevlemezére, akkor lehet vele internetezni is akár. DVD-t tud lejátszani stb... szóval elég sok mindenre való, de csak a TV keretein belül!
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Azt szeretném kérdezni hogy a MÉDIABOX az mire való?
0
0
0
0
Feki1991 avatar
32 bitessel is 3,2GB RAM-mal tudsz dolgozni, szal nem feltétlen kell X64-re váltanod, de manapság egyre jobban megéri. 😉
0
0
0
0
no avatar
kakas: az amit írtál x64 OS az mi?? ha jól tudom és nem írok hülyeséget nekem 32 bites win7 van.ha leírnád az x64 infóit lépéseit megköszönném
0
0
0
0
kakas avatar
matebabaja írta:
Sziasztok!