Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TripplaXXX avatar
mennyibe kerül egy olyan médiabox amivel lehet felvenni ?de ahoz hogy digitális tévét tudjak nézni ahoz nem kell kábel?
0
0
0
0
tibor560sec avatar
laci503 írta:
alaplapért 3-4 ezret
prociért vagy 3 ezret
ramért 7 ezret
VGA 5ezer mert DDR2es
HDD attol függ hogy 100% os e vagy sem de ha 100% olyan 2 ezret megér
DVD olvasó 1000Ft
Táp 2 ezer
Ház azt passzolom
nyomtató meg ienek pontos típus hiányában nem tudom mennyit érhet

szerintem legjobb esetben 35 ezret (de tényleg ha mázlista vagy) ha kapsz érte hardverapron csak tapasztalataim szerint nem nagyon szeretik 1be vinni a gépeket

Köszi laci503 !
0
0
0
0
laci503 avatar
alaplapért 3-4 ezret
prociért vagy 3 ezret
ramért 7 ezret
VGA 5ezer mert DDR2es
HDD attol függ hogy 100% os e vagy sem de ha 100% olyan 2 ezret megér
DVD olvasó 1000Ft
Táp 2 ezer
Ház azt passzolom
nyomtató meg ienek pontos típus hiányában nem tudom mennyit érhet

szerintem legjobb esetben 35 ezret (de tényleg ha mázlista vagy) ha kapsz érte hardverapron csak tapasztalataim szerint nem nagyon szeretik 1be vinni a gépeket
0
0
0
0
tibor560sec avatar
Szevasztok !
Érdeklődnék , hogy az alábbi konfigurációért mennyi dellát kaphatnék ?

-Alaplap : Gigabyte G31M-ES2L
-CPU : Intel Celeron D420
-RAM : Kingston 1 GB (667) Samsung 1 GB (800) DDR2
-VGA : Inno 3D 8600 GT (DDR2) 256 MB
-HDD : TSST 80 GB (7200rpm)
-Optikai m.haj. : DVD+/-RW Dual Layer
-Táp : 400 Watt
-Ház : Alu 9 Kg (fekete)
-17 col CRT (síkképernyő)
-Billentyűzet + Lézeres egér + Lexmark tintasugaras nyomtató + tápkábelek .
Válaszotokat előre is köszönöm !

Üdv:Tibor
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
mennyibe kerül egy olyan médiabox amivel lehet felvenni ?de ahoz hogy digitális tévét tudjak nézni ahoz nem kell kábel?
0
0
0
0
no avatar
HUNRobee írta:
Hello!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy: