Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
reszler112233 avatar
Evil21: Keret rá? Illetve színes kell legyen vagy jó ha csak fekete fehér nyomtatásra képes.Na meg ha jól olvasom a kérdésedet, neked multifunkciós gép kell.
0
0
0
0
Evil21 avatar
Sziasztok eljött az idő nálunk is amikor rászorultam arra hogy vásárolnom kelljen egy Nyomtatót.Mivel tapasztalatom a nyomtatóknál 0 léci segítsetek nekem a döntésben.Amire használnám.
1. Letöltött könyvek kinyomtatása ! ( ritka )
2. Interneten vásárolt repülőjegy vonalkód kinyomtatása
3.legyen szkennelési lehetőség ha okmányokat kell fénymásolni.
Ne kelljen patronokkal vagy mivel foglalkoznom csak maximum papírt kelljen vennnem
0
0
0
0
NamelessOne avatar
Már úgy látszik megoldódott.. de ha nem akkor majd még1x nekifutunk 😃 Köszi mindenkinek a segítséget! 😀
0
0
0
0
csuz-li avatar
GamerLaci: leszedéshez használd a DDU-t, az a biztos. [LINK]
0
0
0
0
NamelessOne avatar
Nem szoktam húzni a kártyát most sincs húzva de kösz a tippeket a driver-t szerintem újrarakom 😃
0
0
0
0
zelcsi avatar
GamerLaci: töröld az nvidia összes driver-ét és aztán tedd fel újra, ha húzva van a kártya akkor állítsd vissza teljesen alapértékekre mert az is csinálhatja!
0
0
0
0
NamelessOne avatar
Más játékoknál nem csinált ilyet még. Eddig semmilyen probléma nem volt a youtube-os is nagyon ritkán de nem zavaróan. Csak most a Witcher-el van gond. Az op. rendszer meg tetszik szóval nem nagyon akarok váltani 😞
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Dono: 40ért van fent hardverapron pl használtan. De magát a célját nem értem, hogy melyiket gyorsítja.
0
0
0
0
reszler112233 avatar