Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
davidegp9999 avatar
Hogy tudnám a ház ventilátorának fordulatszámát szabályozni???
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
most már megadtam a gépem adatait.NÉZD MEG légyszi
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
nincs megadva géped, azért bocsátkoztam feltételezésekbe
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
pl a full hd-t?
Megnézted a gépem?
Szerinted bírni a full hd-t?
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
az úgy okés lesz, csak ha mondjuk játszani akarsz, akkor nem biztos h azt a felbontást, ami élvezhetően néz ki a TV-n, byrni fogja a géped
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
én úgy akarom csinálni hogy a dvi-t bedugom a videókártyába és a hdmi-t a tv-be.
0
0
0
0
Cooley avatar
Ha a TV-n van hdmi vagy dvi csati, akkor igen mindkét kérdésedre. 😀
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
és ez ugye arra szolgál hogy összekötöm a gépet és a tv-t és ugyanazt látom a tv-n mint a gépen hd minőségbe?
és a videókártyával kell összekötni a tv-t?
0
0
0
0
thug85 avatar
TripplaXXX2 írta:
Thug:
Tudsz nekem adni olyan oldalt ahonnan meglehet rendelni?

[LINK]

Válogass!
Ezek 10 méteresek!
0
0
0
0
TripplaXXX2 avatar
Thug:
Tudsz nekem adni olyan oldalt ahonnan meglehet rendelni?
0
0
0
0
madchief avatar
Mezei-vill 2MB le 4MB fel 😆 ezt írja a speedteszt
és az anyagiakat nem tom....
És háát anyáék nem hiszem h engedni fogják még a gépújítás is kérdéses
0
0
0
0
thug85 avatar
madchief írta:
Köszi thug!😀
Bár anyáék úgyse engedik az új netet mert szeptemberbe úgyis megyek koliba 😆

Miért, most milyen netetek van, és mennyit fizettek érte?
Szeptember még nagyon messze van, én simán kirimánkodnám a helyedben!😆
0
0
0
0
madchief avatar
Köszi thug!😀
Bár anyáék úgyse engedik az új netet mert szeptemberbe úgyis megyek koliba 😆
0
0
0
0
thug85 avatar
Én a UPC Fiber Power 15 megás netről szeretnék kérdezni.
Azt írják 3e HUF a havidíj.Ez fix vagy majd később változni fog???

Madchief: