Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Szilvexter avatar
Gondom az lenne hogy mikor kapcsolom be a gépem a proci hangosan zúg, de csak míg megjelenik a tálca, vlmi magyarázatot tudtok?
0
0
0
0
pomrum avatar
Cooley írta:
GPU-Z, GPU-Z, GPU-Z, a biosban(alaplaponként változó, hogy pontosan hol, de könnyű megtalálni), valamint nem fog meglátszani, ha van az integrált videokártyának támogatása gpu-s gyorsításra pl filmezésnél. Próbáltam röviden, és a lehető legegyszerűbben fogalmazni. 😜
Igen ezek a felsorot progik jók erre a célra, de ha agyon kezdő az illető akkor ajánlom az everest utód Aida64 Extreme Edition progit.
0
0
0
0
Cooley avatar
GPU-Z, GPU-Z, GPU-Z, a biosban(alaplaponként változó, hogy pontosan hol, de könnyű megtalálni), valamint nem fog meglátszani, ha van az integrált videokártyának támogatása gpu-s gyorsításra pl filmezésnél. Próbáltam röviden, és a lehető legegyszerűbben fogalmazni. 😜
0
0
0
0
zsolty87 avatar
Üdv.
Lehet hogy buta kérdés lesz, de én nem tudom.
Feltöltöttem egy gépet a Gépeim oldalra, viszont nincs videókártyám. Azt szeretném kérdezni hogy egy integrált vga-nak mennyi a gpu és a memória órajele, ha egyáltalán van neki olyan. Milyen verzójú Pixel-Shader-rel rendelkezik, melyik DirectX verziót támogatja? Az alaplapi integrált videóchipet hogyan tudom letiltani ha mégis vennék a gépbe alaplapot? Ha nem játékra fogom használni akkor észrevehető lesz-e a videókártya hiánya? (Gépeim oldalon az Internetre szánt gép miatt kérdeztem ennyi mindent)
0
0
0
0
pomrum avatar
Cooley írta: