Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
tibor560sec avatar
sunny474 írta:
4GB DDR III 1600Mhz....Futtattam elemzést és aztírja h a vinyó 3%-a töredezett.Mindenesetre megpróbálom a töredezettségmentesítést,esetleg hibaellenőrzés a lemezen,futtassak?

Megnéztem a gépedet (Gamer) ... 😉
Szóval azért ekkora teljesítménnyel kéne produkálnia ...
Vagy az is lehet , hogy pont a fake gameket szedted le ...
Ez tényleg agytörő lehet ...
Esetleg valami olyan program ami a háttérben dolgozik (fogyassza a RAM erejét) , de ez is lényegtelen mert 2 giga RAM-mal se laggol annyira pl GTA 😕
0
0
0
0
sunny474 avatar
4GB DDR III 1600Mhz....Futtattam elemzést és aztírja h a vinyó 3%-a töredezett.Mindenesetre megpróbálom a töredezettségmentesítést,esetleg hibaellenőrzés a lemezen,futtassak?
0
0
0
0
tibor560sec avatar
sunny474 írta:
sziasztok!Az lenne a kérdésem h miért van az h az olyan játékok mint pl GTA 4,Prototype szaggat,de nem egyfolytában hanem pl játszok-játszok és ha új terepre érek beszaggat egy pár mp-re,és ez csak ilyen game-knél fordul elő ahol nagy a pálya.....Aztis kipróbáltam h leveszem a felbontást,mindent lowra teszek, de ugyanaz mint fullHD-ba.Elég idegesítő 1 dolog mert pl ha hirtelen hátranézek beaakadok :S és egy ilyen gépnél nagyon nemkéne ezt csinálnia, pls help!

Ez szerintem egyértelműen a HDD fokozottan töredezett állapotára utal > töredezettség mentesítést nagyon ajánlom !
Vagy esetleg a RAM nem elég ... (ezt úgy állítom , hogy nem néztem meg a géped mert lusta vagyok 😃😉
0
0
0
0
sunny474 avatar