Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
krutka avatar
Bisoban. De ha nem értesz hozzá inkább ne csináld 😃😃😃

(amikor kapcsolod be a géped a DEL billentyűt nyomogasd, amikor ellenőrzi h mennyi ram van a gépedbe és akk elvileg egy kék hátterű menüben leszel.)
0
0
0
0
Recon666 avatar
sily írta:
Lizard írta:
sily írta:
Hali ! Csak azt szeretném tudni hogy lehet egy E 7300-as procit tuningolni ?
Ja és ha valaki válaszol kérlek kezdőknek is érthető nyelven tedd.

Igen lehet, ez így értehető volt?!😃

HOGY lehet ?

Előbb legyél tisztábban,avval hogy mit tud a prcid elviselni feszültség terén, mert hamar el tud száni, ha nem vigyázol, ugyan ez a prci hűtőre is igaz, ott is tudni kell, mit bír, ha gyári van raja ,akkor sokat nem tudsz dobni rajta.
0
0
0
0
Lizard avatar
sily írta:
Lizard írta:
sily írta:

HOGY lehet ?

Ezt nem könnyű így elmagyarázni, a lényeg h a Biosban kell, azt tanácsolom googleba írd be tuning kezdőknek v vmi hasonló és ki fog tobni csomó dolgot onnan egyszerűen meg tudod majd csinálni! a lényeg viszont az hogy ne gyári hűtővel kisérletezz!
0
0
0
0
sily avatar
Lizard írta:
sily írta:

HOGY lehet ?
0
0
0
0
Lizard avatar
sily írta:

0
0
0
0
sily avatar
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
és máshogy?😆 PL.: ugye mikor letöltöd a telóra akkor magától telepíti...leszedtem egy apk. fáljba a stro managert...nem lehetne at vhogy felrakni?....már idegesít nagyon.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
hm háát eccerű a megoldás! Menj ki az utcára fogd a kezedben a telót kezdj el sétálni míg nem találsz egy kódolatlan wifit menj fel a marketre és töltsd le pl az astro file managert
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
Helló!
Androidhoz értőeknek kéne helpje! ma sikerült firrsítenema telómat a 2.1-re de úgy eltünt a file manager nevú progi...és hát
most nem took semmit telepíteni. És marketre meg nem enged fel (picit sokat neteztem) szal akkor mit csináljak?