Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
hojofor avatar
És ez a táp is megbízható?
0
0
0
0
Lizard avatar
hojofor írta:
Csatlakozók kicsit hiányosak 😃
De a 2 molexet át tudom nyomatni 4-re y kábelekkel és a 6 tűs VGA táp sincs rajta állítólag. :S

valóban elég hiányos a kábelek szempontjából, csak ugye nagyon olcsó😀
de itt van ez:[LINK]
0
0
0
0
hojofor avatar
Amúgy a tápegységnek mi a baja ha ilyen hangokat ad ki? 😀
0
0
0
0
hojofor avatar
Csatlakozók kicsit hiányosak 😃
De a 2 molexet át tudom nyomatni 4-re y kábelekkel és a 6 tűs VGA táp sincs rajta állítólag. :S
0
0
0
0
Lizard avatar
hojofor írta:
FSP? Az megbízható? Még soha nem hallottam róla... 😃

Az egyik élvonalbeli tápgyártó aki az egyik legjobb beleket gyártja😀 megbízhatsz benne!
0
0
0
0
hojofor avatar
FSP? Az megbízható? Még soha nem hallottam róla... 😃
0
0
0
0
Lizard avatar
hojofor írta:
Oké oké... Hát akkor sajnos a VGA-ra gyűjtött pénzből kell lefacsarnom az árát. :S Tudnál mondani pár jó és megbízhatót 400w elég állítólag a configomnak. Minnél olcsóbbat ha lehet, mert kell a VGA-ra is 😆

[LINK]

400watt bőven elég a konfigodnak még sok is!
0
0
0
0
hojofor avatar
Oké oké... Hát akkor sajnos a VGA-ra gyűjtött pénzből kell lefacsarnom az árát. :S Tudnál mondani pár jó és megbízhatót 400w elég állítólag a configomnak. Minnél olcsóbbat ha lehet, mert kell a VGA-ra is 😆
0
0
0
0
Lizard avatar
hojofor írta:
Hali 😀
Nem tudom hova kéne ezt írnom 😃
Nah az a kérdésem, hogy ritkán nagyon gyengén lehet hallani egy kis hangot a tápomból. Olyan mintha a hűtő egy hajszálat darálna 😃
Tehát semmi nagy hang meg nem mindig van csak. (mikor nagyobb játékokkal tolom akkor hallani.) Ez feltétlenűl halálos probléma vagy ne aggódjak és fújjam ki a gépet? 😃

ajjajjj....sürgősen cseréld le a tápodat ha nem akarod hogy vigye magával az egész gépedet!
0
0
0
0
hojofor avatar
Hali 😀