Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
klikkelj a konyvtarban a filera jobbal es asszem add to archive kell nyomni. es akkor csinal egyet
0
0
0
0
frank04 avatar
regeltem powerison, szal ugy jó ha kibontom, beteszem, és isot csinálok powerisoval?
0
0
0
0
_AsheXp avatar
frank04:Akkor szüntesd meg, és sajátgéppel csináld
0
0
0
0
niteforce avatar
Lizard írta:
Köszi niteforce és Flash, bekentem szépen, pár fokkot nyertem is, bár jó régi paszta volt rajta.)

nincsmit
0
0
0
0
niteforce avatar
frank04 írta:
niteforce írta:
frank04 írta:
bocsánat, 😀, hogy kell ISO-t csinálni?

Power Iso val, Daemon toolsal vagy egyeb olyan progival ami ezekhez hasonlo

PowerISO csak maximum 300mb-ot tud ISO-ba tenni. Regisztrálni kéne, vmi ötlet?

regisztrald😀
segitek, bar tobbet nem mondhatok: nehogy kinyiljon a penztarcad😀
0
0
0
0
frank04 avatar
de nem lehet mert írásvédettséget ír ki
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Nem kell kitömöriten. Deamon Tools-ba berakod, az egy virtuális meghajtóban megnyitja az iso-t oda felmáolod a kivánt mappát aztán kiveszed a deamon tools-ból és tádáám
0
0
0
0
frank04 avatar
Szóval volt egy ISO fájlom win7 oprendszer.
Bele szeretnék tenni egy plusz mappát (vírusírtó+stb telepítőfájlokat) és így szeretném kiírni DVD-re, úgy hogy tudjon belőle bootolni, és úgy telepíteni.

Kitömörítettem az eredeti ISO-t, majd beletettem a plusz mappát, és most konkrétan mit csináljak ezzel a mappával?
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Deamon tools lite kell a WIN7-hez, minden máshoz mehet a sima deamon tools, az bármenyit betesz.
0
0
0
0
frank04 avatar
niteforce írta:
frank04 írta:

PowerISO csak maximum 300mb-ot tud ISO-ba tenni. Regisztrálni kéne, vmi ötlet?
0
0
0
0
Lizard avatar
Köszi niteforce és Flash, bekentem szépen, pár fokkot nyertem is, bár jó régi paszta volt rajta.)
0
0
0
0
Cooley avatar
Hungarian13 írta: