Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Dr@gon avatar
CoRe írta:
Tudnátok nekem mondani egy olyan progit amivel megtom nézni a proci hőmérsékletét, akár visszamenőleg is?
Mert mióta 4magosítottam a procimat az Everest nem írja ki a magok hőfokát.

pl: Real Temp
0
0
0
0
niteforce avatar
Speed Fan is kiirja
meg van egy olyan program ami csak erre van, csak nem emlekszem a nevere.
0
0
0
0
no avatar
Tudnátok nekem mondani egy olyan progit amivel megtom nézni a proci hőmérsékletét, akár visszamenőleg is?
Mert mióta 4magosítottam a procimat az Everest nem írja ki a magok hőfokát.
0
0
0
0
iowa95 avatar
sziasztok... neten találtam egy programot de nem tom h mire szolgál
neve : super pi mod-1.5
0
0
0
0
laci503 avatar
Adott egy Sapphire HD5970es VGA. 11.3mas Driver van feltéve. Eddig 10.10es volt mert nem állították vissza az órajelet energiatakarékosra a driverek. Most ez vissza állította az órajelet eleinte meg minden tök ***án. MOstm eg GPU 100% on megy nem tudom miért órajel fel van nyomva kopra. Semmi tuning nincs rajta. De így nagyon melegszik ez a szutyi. Valami tipp mi használja így a VGA-t? :S
0
0
0
0
niteforce avatar
Amit a TV-ben latsz felveteleket, videokat, aok atlagosan 25-FPS-sel mennek. Az mar nem akad, de jatekoknak magasabb a jo. Szerintem 35-40 FPS az kituno
0
0
0
0
Feki1991 avatar
JaniWalker írta:
Sziasztok.A játékokvan úgy kb mennyi számít jó fpsnek.Pl mw2(multiban) meg crysis 2 ben ?

amennyi a monitorod frekije, vagyis példálul nálam vSync-el 60, de van sok játék ami 30ra van blokkolva az is bőven jó, mivel (általában) a frissítési freki fele...
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
JaniWalker írta:
Sziasztok.A játékokvan úgy kb mennyi számít jó fpsnek.Pl mw2(multiban) meg crysis 2 ben ?