Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Cooley avatar
hassi írta:
sisko írta:
Talmacsi írta:
hello lenne egy kérdése hogy az MSI MS-6765 alaplap menyi ramot meg mekkora vgat- bír el mert most ez van a gépemben.

Ha jól láttam,abban 2 memória foglalat van,amelyekbe max 1GB pc3200-as (400 Mhz) DDR ram mehet,azaz összesen 2 Gb-t támogat.Viszont integrált a vga,azt nem lehet cserélni-mondom,ha jól láttam.

cserélni nem lehet, de ha vesz bele egy normális VGA-t, azt fogja használni.

Én nem látok azon a deszkán se agp, se pci-e csatit.
0
0
0
0
hassi avatar
sisko írta:
Talmacsi írta:
hello lenne egy kérdése hogy az MSI MS-6765 alaplap menyi ramot meg mekkora vgat- bír el mert most ez van a gépemben.

Ha jól láttam,abban 2 memória foglalat van,amelyekbe max 1GB pc3200-as (400 Mhz) DDR ram mehet,azaz összesen 2 Gb-t támogat.Viszont integrált a vga,azt nem lehet cserélni-mondom,ha jól láttam.

cserélni nem lehet, de ha vesz bele egy normális VGA-t, azt fogja használni.
0
0
0
0
DeXHerO avatar
sisko köszi tudom hogy integralt van benne csak másikat akarok bele rakni és nem tudom hogy mekkorát bír el és olyan foglalata van hogy fehér és egy hosszú és egy kicsi érintkezö van benne ilyen http://www.ixbt.com/mainboard/images/i915-i925-chipsets/pcie1x-vs-pci.jpg és nem tudom hogy milyen jó bele.
0
0
0
0
sisko avatar
Talmacsi írta:

0
0
0
0
DeXHerO avatar
0
0
0
0
David the killer avatar
HÁt azt nem tudom de a telepitö abalakban ott van h Copiright 2009 microsoft corporaison minden jog fentartva ennyit tudok
de nem eredeti a cd vagy esetleg h hol keressem mert nem találom a cdn?
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
David the killer írta:
Valaki segitsen légyszi,egy eredeti kód kellen Windows 7 Ultimate edisonra ja és magyar a program léygszi segitsetek
teljesen eredeti kód?
0
0
0
0
David the killer avatar