Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Sziasztok.
Szerintetek erre a tápegységre tudok cstlakoztatni IDE-s winchestert és írót?(Corsair CX 430W)
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16817139017&Tpk=corsair%20cx%20430
0
0
0
0
cseszka avatar
Sehogyse.A legjobb megoldás,ha ami kell,azt ki irod,vagy pl én kolegátol kértem kölcdön vinyoját,arra rámásoltam ami kellet,utánna format HDD,miko telepitettem vint,töröltem particiokat,megadtam mekkora legyen c,és utánna mikor fentvolt,formatáltam a d particiot is és visszamásoltam a kolega HDD-röl a motyomat.
0
0
0
0
madchief avatar
köszi, 1 vinyóról van szó. vagy akkor hogy lehet szabad helyet a másik kötetre pakolni?
0
0
0
0
Cooley avatar
madchief írta:
szóval akkor smmi baj??😆
és azt valaki nem tudja hogy lehet összerakni 2 meghajtót?

Újraparticionálással, de akkor lepucolódik minkét meghajtó. Vagy ha két külön vinyóra gondolsz, akkor meg RAID-be kell kötni őket, de akkor meg mindkét vinyó le lesz pucolva. 😃
0
0
0
0
madchief avatar
szóval akkor smmi baj??😆
és azt valaki nem tudja hogy lehet összerakni 2 meghajtót?
0
0
0
0
Cooley avatar
Ez tuti nemvírus. Szimplán elcseszted, hogy 30 gigára tetted a win7-et. 😀 Nézz be a mappájába, lesz ott egy winsxs mappa, ami a használat során egyre dagad. Nálam most épp 10 gigás, a régi gépemen már közel 20 giga volt. 😃 Amit cseszka ajánlott se rossz, de én inkább az Ashampoo Winoptimizert ajánlom, ami fizetős, vagy ingyenesből a CCleanert. Ezek is sokat képesek pucolni, de erősen ajánlott újratelepíteni a vindózodat legalább 40 gigára, de inkább 50-60. 😀
0
0
0
0
madchief avatar
köszi köszi köszi 😃
0
0
0
0
cseszka avatar
madchief írta:
avastom van

Szedd le a Tune Up Utilitis 2010 progit,van már 2011 is,de a 2010 hez van serialom,amit elbirok küldeni pm-ben.
tehát ezt szedd le:TU2010TrialEN-US.exe