Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Zoli73 avatar
Nem mindegyik 970-es lap áramellátása jó lehet hogy a VRM hűtés sem jó és túlmelegszik és a lap azért korlátozza vissza a cpu sebességét és ez pedig Bronson az a lap hibája! 😉
0
0
0
0
Pixx avatar
kapd le a gép oldalát és próbáld úgy lehet szar a ház szellőzésed és befűti a vrmeket 😃
0
0
0
0
no avatar
Köszönöm a gyors válaszokat

gyári blackboxos hűtő és elég meleg van a szobában ,de egy hetve van meg a konfig amire direkt laptop eladással váltottam és a laptopomon 2x több fps -em volt cs go ba is meg smite ba is :/

mag jelenleg 28 C fokos az 24 és 34 C fok között mozog általában oc tol függöen ami semmit nem dob az fps emen a mobo pedig 35-40 C fokos szokott lenni

az hogy nem változik az fps ultra és low beállítások mellett talán ara utal hogy a gtx 960 huzná neki csak a csíra fx proci visszahúzza :/ igyekszem minél elöbb i5 re cserélni ,de addig gondoltam azért eljátszogatok és nem lesz ennyire kritikus a helyzet :/

power save biosban is windowsban is - off
0
0
0
0
Bronson avatar
az utolsó dolog lenne, amire tippelnék, hogy a lap a hibás...
gyári hűtőd van? ha igen, szerintem ebben a nagy hőségben throttlingol a cpu. a másik: biosban be van kapcsolva az energiatakarékos üzemmód? (bár attól még játékok alatt fel kéne hogy menjen magától, idle-ben még normális is az 1,5ghz)
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Én a lapodra mernék tippelni! Szerintem az van a halálán!
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok !

Látom azért van itt pár szakember így gondoltam megkérdezem ,hogy találkoztatok e hasonlóval illetve tudtok e segíteni

gép :

msi 970 gaming

fx 6300

gtx 960 4gb

8gb ram

650 W táp

a helyzet a következő :

Napok óta olvasok , nézek videókat mi lehet a probléma minden játék játszhatatlan kb 30-80 helyenként 10-20 as droppokkal fut

probáltam :