Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Gerdzso avatar
valaki tudna segíteni?

a BIOS-ba hogyan kell letiltani a integrált hangkártyát? (win7 64 bit)
0
0
0
0
no avatar
Ja értem.Én is biosban tuningoltam csak nem tudtam hogy ez mire való.Megnéztem az alaplaphoz mellékelt könyvben de ott angolul van és annyira nem értem az angolt 😀 Köszi a segítséget 😀
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Real-time -ban tudod a prosesszor órajelét növelni vele. Egyébként az alaplaphoz adott könyben minden benne van. Nekem is van easy OC -m, de én inkább hagyományosan , biosban tuningolok.
0
0
0
0
niteforce avatar
nem ereznel tobbet, nem erdemes cserelni.
0
0
0
0
forestgreen avatar
Hali!

Alkatrész(ek) cserén gondolkodom...

Jelenleg egy AM2+ lapom van ddr2 800-as (2x2 GB Geil CL5) ramokkal.

Phenom II x4 955 procim és MSI 6850 OC vidkarim van.

Ha vennék egy AM3-as lapot bele 4 vagy 6 GB DDR3 1600-as ramot, akkor az javítana a gép teljesítményén?

Az alaplap mennyire befolyásolja a gép teljesítményét?

Tudom, sok volt a kérdés, de a válaszokat várom, ide, vagy a profilomba...

THX
0
0
0
0
Tamas76 avatar
oks köszi a segítséget de biztos hogy nemfog tönkremenni a lap vagy a ram?
0
0
0
0
Lizard avatar
Tamas76 írta:
Sziasztok ha veszek egy 800Mhz en járó RAM-ot és az alaplap csak 667 re képes akkor 667 en fog járni nem?

Pontosan
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Sziasztok ha veszek egy 800Mhz en járó RAM-ot és az alaplap csak 667 re képes akkor 667 en fog járni nem?
0
0
0
0
niteforce avatar
Sziasztok!

megneztem, NFS HP 3 kozben fullon 50 FPS mellett a proci terheltseget
azt irta hogy:

core 1 : 100%
core 2 : 13 %
core 3 : 22 %
core 4 : 16 %

ez igy jo? marmint hogy jol muxik igy a proci? nem lehet valahogy a terhelest tobb magra jobban elosztani?
0
0
0
0
no avatar
vagy akkor az 1 TB vel lenne baja?
0
0
0
0
Cooley avatar
Habor írta: