Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
KYZRR avatar
Superlompos írta:
Nekem 2,8 Ghz volt a proci, 800 Mhz a Ram. Most 3,35 Ghz a proci, 957 Mhz a Ram.

Ha csak a procit akarod húzni, akkor szorzót emelj.(ami intelnél lehetetlen s775nél 😆😉ha ramot is akarsz, akkor fsb, ha a ramot nekaaraod, pl van 4x szorzón 200Mhz fsb akkor a RAm DDR2 800Mhz, nos akk 3.33x tedd annyira, hogy az fsb felrakod 250re (ha pírja a proci[nemtom h neked mekkora a szorzó]) és akk a RAM lessz 832MHz-n és a procc lessz pl 12x 250 számold ki 😆
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Nekem 2,8 Ghz volt a proci, 800 Mhz a Ram. Most 3,35 Ghz a proci, 957 Mhz a Ram.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Superlompos írta:
Nekem úgy van, ha húzom a procit, akkor a Ram-ot is húzza!

nekem 2,8GHz-n 800mhz 3,5ön is 800.... ezért kéne frissíteni a biost vagy új procit venni mert egy D intel 2*4GHZ-n lassab mint egy c2d 2,4ghz-n
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Nekem úgy van, ha húzom a procit, akkor a Ram-ot is húzza!
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
niteforce írta:
Sziasztok, dobtam egy kicsi tuningot a ramokrra, 667 helyett most 800-on mennek, nincs rajtuk hutes, nem fognak megsulni?

hogy tudtad tuningolni? nekem jó lenne 850-re vagy 900ra húzni... igat nicns rajta hűtő :S
0
0
0
0
Cooley avatar
niteforce írta:
Sziasztok, dobtam egy kicsi tuningot a ramokrra, 667 helyett most 800-on mennek, nincs rajtuk hutes, nem fognak megsulni?

A ráadott feszültség nagyobb mértékben befolyásolja, hogy megsülnek e, de ha csak épp annyi feszt adtál neki, amivel stabilan működik, akkor nem lesz gond. 😀
0
0
0
0
niteforce avatar
0
0
0
0
KYZRR avatar
niteforce írta:
CoRe írta:
Bekapcsoltam az AMD Cool n quiet funkciót, és az energiagazdálkodást energiatakarékosra állítottam, nem fog csökkeni a processzor teljesítménye pl: játékok alatt?