Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
cseszka avatar
XFXFORCE írta:
Ismét csak kéne egy kis segítség 😃

Azt szeretném megkérdezni, hogy a gépem mennyire alkalmas:
WINDOWS 7 64 bit -re.

Ezt úgy értem, támogatja-e a gépem a 64 bitet.

Alkalmasnak alkalmas,csak 3Gb memóval nemszükséges.Valamint lesz pár progi amit lekell szedned,mert nemkompatibilis a 64bites winnel.
0
0
0
0
no avatar
Ismét csak kéne egy kis segítség 😃

Azt szeretném megkérdezni, hogy a gépem mennyire alkalmas:
WINDOWS 7 64 bit -re.

Ezt úgy értem, támogatja-e a gépem a 64 bitet.
0
0
0
0
no avatar
Szerintetek érdemes lenne-e a procimhoz egy Noctua NH-U9B SE2-t venni? mert ugye magfeloldás után egyik mag hőfokát se követhetjük szoftveresen vagy szerintetek elég lenne egy CM Hyper 212+? mert szeretnék még húzni a procin. Beférne a Noctua a házamba?
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
niteforce írta:
WMP-vel jo

OK, nmit akkor ennyi, WMP-el ugy latszik helyesen kezeli a kodeket es a videot. 😉
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Azért van különbség a 2 op.rendszer között kb. 8 év. Ennyi idő alatt az fejlődött a technika. Az Xp-nek jóval kisebb erőforrás is elég.

A Windows XP Home Edition minimális hardverkövetelményei:

Pentium 233 MHz vagy gyorsabb processzor (300 MHz javasolt)
Legalább 64 MB memória (128 MB javasolt)
Legalább 1,5 GB rendelkezésre álló merevlemez-terület
CD-ROM- vagy DVD-ROM-meghajtó
Billentyűzet és Microsoft egér vagy azzal kompatibilis mutatóeszköz
Super VGA (800 x 600) vagy nagyobb felbontású videokártya és monitor
Hangkártya
Hangszóró vagy fejhallgató
0
0
0
0
KYZRR avatar
az xp 😜
Nekem win7 full idlebem megesz 550-600MB-ot.
0
0
0
0
no avatar
Hááát nem tudom 😲 nekem még így is furcsa... ennyit zabál egy OP rendszer ? windows xp 300mb eszik összesen...
0
0
0
0
Flash avatar
Ugyanazokat a progikat kell feltenni, amiket most is használsz. 😆