Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Chuck avatar
ügye a vga-knál van olyan csatolo ami PCI Express 2.1-es, ez mivel másabb a 2.0-ástol???
0
0
0
0
niteforce avatar
Quadgame94 írta:
ekiterv
Ha lehet akkor egyiket sem, ma már ne haragudj meg de 2 magos gépet sem érdemes venni, nem hogy 1 magosat. Fillérekért kapsz 4 magos procit, már szinte ingyen van 17k Athlon II X4.
De ha nincs pénzed akkor ne is vegyél ilyen procit, inkább gyűjts, mert gondolom valami normális gémmel is akarsz játszani nem? ha nem akkor a második...(igazából tök mind1)

jaja 😃

nekem is AMD Athlon X4 procim van 😃 jol birja a gameket ! 😃 jol muxik! 😃😃
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
ekiterv
Ha lehet akkor egyiket sem, ma már ne haragudj meg de 2 magos gépet sem érdemes venni, nem hogy 1 magosat. Fillérekért kapsz 4 magos procit, már szinte ingyen van 17k Athlon II X4.
De ha nincs pénzed akkor ne is vegyél ilyen procit, inkább gyűjts, mert gondolom valami normális gémmel is akarsz játszani nem? ha nem akkor a második...(igazából tök mind1)
0
0
0
0
no avatar
Segítsetek légyszíves!

Melyik processzort válasszam?

1.

SL7PK
PGA478/2.8GHz/1M/533Mhz
egymagos proci, 1MB cache, 2.80MHz, 64 bites
[LINK]

2.

SL6PG
PGA478/3.06GHz/512/533
egymagos de HT-s proci, 512kB cache, 3.06MHz, 32 bites
[LINK]

Melyik lesz gyorsabb szerintetek?
Az egyik 64bites, 1M cache, de kisebb órajel, a másik 32 bit, fele annyi cache, de 10%-kal magasabb órajel és Hyper Threading-gel rendelkezik.

Köszönöm a segítségeteket. 😕
0
0
0
0
niteforce avatar
valaszolok: FOGALMAM NINCSEN! 😀
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Válaszolna valaki a kérdésemre?:@@@@
0
0
0
0
niteforce avatar
attol nem lenne fagyas csak ha hibas
0
0
0
0
Kamaa avatar
Meg van a probléma!😃 a vidi kártyám gyenge...
0
0
0
0
Kamaa avatar