Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Kamaa írta:
Sziasztok! ma kaptam egy gépet. elindítok bármilyen játékot 5 perc után lefagy az egész gép... mitől lehet ez a probléma? mert engem kibe***ul idegesít :'D

Töldtsd le a HDsentinel nevű progit mindent kiad a HDD ről és figyelmeztet ha van valami probléma vele
0
0
0
0
madchief avatar
hello!
azt a fájlt ami megvan nyitva a System programban hogy tudom törölni?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
A led állítólag jobb, de nemtudom mi a különbség mert mindd a kettőt led világítsa meg.
0
0
0
0
horvathhh avatar
szerintetek az lcd vagy a led monitor a jobb ? az igaz hogy a led elhalványul idővel?
0
0
0
0
hurka79 avatar
Ez most hogy jön ide? Nem ez a probléma
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Vidi kártya: Ati HD 3800 series Dx 11.

lol!
az DX10-es
0
0
0
0
hurka79 avatar
Nyisd meg a gépet és nézd meg!csak így tudod megnézni milyen
0
0
0
0
Kamaa avatar
a Tápot hol is tudom megnézni?:
0
0
0
0
hurka79 avatar
Táp? Nem vagyok egy mágus de a táp nagyon gyanus.Vinyóra biztosan van valami progi ami teszteli hogy műkszik-e rendesen.
0
0
0
0
Kamaa avatar
Szoval😃
Win7
Proci: Intel celeron e3200 2 magos
Vidi kártya: Ati HD 3800 series Dx 11.
2 giga ram
mit irjak még róla?😃
Amiket kipróbáltam: Assasin creed 2, maffia 2, assasin creed 1, gta 4 , Black Ops, ezek mind futottak rendesen szaggatás nélkül de 8 perc után meg áll az egész és lefagy
0
0
0
0
hurka79 avatar
Kamaa írta:
Sziasztok! ma kaptam egy gépet. elindítok bármilyen játékot 5 perc után lefagy az egész gép... mitől lehet ez a probléma? mert engem kibe***ul idegesít :'D

Konkrétan nem írtál semmit.Milyen gépet kaptál? Hajvágót? Vagy mélyhűtőt? Az lefagyhat.Géped adatai? Játék amiket próbáltaál? Mit ír ki?
0
0
0
0
niteforce avatar
Kamaa írta:
valami elérhetőséget tudnál adni?😃 pl: msn cím?