Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
NTSC Jani avatar
2 GB ram lehet benne ---> DDR2 533/667/800

Itt megtalálod az alaplapodat:

[LINK]
0
0
0
0
Ricardo avatar
Hali,
Elméletileg az alaplapodnak bírnia kell 4gb-ot. (2 db 240 tûs DIMM DDR2 memória foglalat (max 4GB DDR2 400/533/667/800)). Nem lehet, hogy az a RAM nagyobb, mint 800MHZ? Próbáld meg a kettőt felcserélni, vagy csak a 2gb-osat használni.
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
Szevasztok!😀
Vettem egy 2GB-s RAM-ot azzal az elképzeléssel, hogy itthon berakom az 1GB-s mellé, az 512eset pedig kiveszem...Hazajöttem beraktam 512es helyett, elindítottam gépet, de nem csinált semmit, scak hosszan sípolt, sokat. Ez azt jelenti, hogy az alaplapom 2GB-on felül nem támogatja a RAM-ot?😀 😶 Most csak a 2GB-s van bent...Így is több mint ezelőtt...
Szóval akkor az a probléma, hogy nem támogatja, vagy okozhatja más is?😊😳
Alaplapom:MSI K9VGM-V (Néztem neten, mindenhol mást írnak.😕)

Ui.:Most néztem MSI oldalán 2GB van...😕 De valahol 4et írnak, valahol 2GB felettet..nem értem..😶
0
0
0
0
no avatar
Cooley írta:
CoRe írta:
Cooley írta:
CoRe írta:
Cooley írta:
CoRe írta:
Mi a véleményetek a Thermaltake TR2 RX 550W-os tápról?

A moduláris tápok legalja. Csak annak ajánlanám, akinek mindenféleképpen moduláris táp kell, és szünetmentes tápra akarja kötni(mivel passzív PFC-s).

Akkor 20 alatt nem kapok normális moduláris tápot?

20 alatt? A legolcsóbb jó moduláris táp talán a Corsair HX szériája, aminek a legkisebb tagja is 28eFt... Vagy még esetleg az FSP Everest szériája, abból van 500W-os 25 körül, de már ritka.

Értem, és az én tápomhoz képest jobb lenne a Thermaltake?
Raptoxx classic 500W

Nem nagyon találok tesztet arról a tápról, de a Thermaltake nagyon jó márka! 😀 Nekem Tt házam, tápom, procihűtőm és házventilátorjaim vannak, és minden kifogástalanul működik.

Értem, kösz a segítséget! 😀