Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Razor1911 avatar
Üdv mindenkinek! A mai napon elkezdtem érdeklődni kék ledes venti iránt Revoltec 80mm (http://www.revoltec.net/revoltec.net/index.php?StoryID=7&ArticleID=129&WorldID=5&websiteLang=en#) A kérdésem az, hogy a csatlókózónál mit jelent ez:3-pin-to-4-pin.Ez milyen csalakozó? Alaplapom:Gigabyte ga-m61pme-s2p.Erre csatlakoztatható?
Ha érthetetlen voltam bocsi 😃
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
Rolando írta:
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy lehet telefonon netezni usb-n vagy bluetoothon keresztül?

Így biztos nem...Maximum úgy, hogy ha van routered azzal megcsinálod a Wi-fi-t, és utána (ha wi-fi-s telód van) a telóddal rácsatlakozol arra!
0
0
0
0
Rolando avatar
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy lehet telefonon netezni usb-n vagy bluetoothon keresztül?
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
Matyi10 írta:
Olyan 3 hónapja.. az soknak számít?

Hát annyira ez nem számít soknak, de ez lenne szerintem a leg észszerűbb..hogy először lepasztázni, aztán utána megnézni, hogy hány fokos..Aztán ha úgy se jó, akkor a hűtővel van vmi gebasz..Lett OC-zva a proci? Lehet nem bírja, mivel gyári hűtő..De várd meg mások tanácsát is!😉
0
0
0
0
Matyi10 avatar
Olyan 3 hónapja.. az soknak számít?
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
Matyi10 írta:
Hát ilyen 55 60fok között van normálisan játék közben még nem néztem.. Csak most vettem egy új tápot mert tegnap az elöző meghalt... És az új tápon kisebb venti van.. és gondoltam kihat a gépre is.. sry ha hülyeséget mondok..

Hááát, a gépre, főleg a procira nem hiszem, hogy annyira kihatna...És amúgy az AMD procik amúgyis jobban melegednek..Nézd meg, hogy játék után hány fok, vagy közbe..ha 65fokon túl van az már annyira nem egészséges...Mikor lett legutoljára pasztázva a proci? Vagy lett egyáltalán?😊😀
0
0
0
0
Matyi10 avatar