Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Hát azt nem írta hogy sli attól még egy darab nvidiát vinni fog csak lehet SLI be nem!
0
0
0
0
no avatar
Ha van egy olyan alaplap amin ATI CrossFire-t ír, akkor abba lehet-e nvidia videókártyát rakni ?
0
0
0
0
niteforce avatar
de azert 1000 MHz valodi DDR 2 nem nagyon van. ha van is, akkor is az 1000 MHz DDR3-ban meg joval tobb tuning lehetoseg van.
0
0
0
0
hassi avatar
Kmisi99 írta:
Chuck írta:
ha van egy vga ami DDR2-es és 1000mhz-s a memoriája, és van olyan ami DDR3-as és azis 1000-mhz-s momoriájú, akor ugyan olyan erős mind két vga memóriája ha mind a kettő 512mb-os?

Az ilyeneket így nem lehet megmondani konkrét típust mondj de igen hogyha 100% ban ugyan az a két kártya csak az egyik ddr2 a másik 3 akkor erősebb a ddr3 mas jóval

Ha a Mhz-ek is egyformák, akkor nemhiszem.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Chuck írta:
ha van egy vga ami DDR2-es és 1000mhz-s a memoriája, és van olyan ami DDR3-as és azis 1000-mhz-s momoriájú, akor ugyan olyan erős mind két vga memóriája ha mind a kettő 512mb-os?

Az ilyeneket így nem lehet megmondani konkrét típust mondj de igen hogyha 100% ban ugyan az a két kártya csak az egyik ddr2 a másik 3 akkor erősebb a ddr3 mas jóval
0
0
0
0
Chuck avatar
0
0
0
0
ea-st-ar avatar
probald a wifi alapjelszavat:

login:admin
pwd:123456

vagy hasonlo

esetleg, ha leirtad volna a gyartojat, a router tipusat tobbet tudnank segiteni
0
0
0
0
foxbet avatar
Rolando írta:
pls valaki segitsen az ismerosunknek van egy wifije de nem tudjuk hozza a csatlakozasi jelszot betudok lepni a 192.168.1.1-re de ott nem tudom hogy hol lehetne megnezni vagy megvaltoztatni a csatlakozasi jelszot a wifihez pls valaki segitsen surgosen

Indítsad újra és akkor talán meg javul vagy a router hátulján van egy gomb azzal visszaál a gyári állapotba és akkor talán egyszerűbb a hozzáférés.